Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:21:23 GMT

۲۳۰ کیلوگرم موادمخدر در استان گلستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۷۶۹۴

۲۳۰ کیلوگرم موادمخدر در استان گلستان کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: ۲۳۰ کیلوگرم موادمخدر از یک بانو تهیه و توزیع موادمخدر در استان گلستان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف موادمخدر و انهدام یک باند توزیع اظهار داشت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان گلستان یک باند تهیه و توزیع موادمخدر در این استان را متلاشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای پلیس مبارزه با موادمخدر دیشب پس از چند روز کار اطلاعاتی و مراقبتی، یک باند توزیع‌کنننده موامخدر را در استان شناسایی و دستگیر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان با اشاره به کشف 230 کیلوگرم مواد مخدر از این باند گفت: این میزان موادمخدر شامل 210 کیلوگرم حشیش و 20 کیلو گرم تریاک است که توسط ماموران کشف و ضبط شد.

جاویدان افزود: در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند و خودروی آنان نیز توقیف شد.

انتهای پیام/

R41471/P1357/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی