Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- مدیرکل کمیته امداداستان یزد گفت: ۱۵ هزار و ۳۷۶ خانوار معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند که از این تعداد سه هزار و ۸۴۰ خانوار فاقد مسکن هستند.

به گزارش قدس آنلاین، محسن علیزاده با بیان این خبراظهارداشت: ارائه خدمات ساخت و تعمیر مسکن فقط به مددجویان معیشت بگیر این نهاد ارائه می‌شود، و ۱۵ هزار و ۳۷۶ خانوار معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند که از این تعداد سه هزار و ۸۴۰ خانوار فاقد مسکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت افزود: تأمین مسکن و ایجاد سرپناه مناسب برای جامعه هدف تحت حمایت از رویکردهای مهم این نهاد به‌ویژه در چند سال اخیر بوده است.

علیزاده تصریح کرد: هزار و ۵۱۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد اجاره‌نشین هستند و۱۹۸۰ خانوار در منازل مجانی که مالک آن فرد دیگری است زندگی می کنند، ۲۰۰ خانوار در منازلی که چند وارث دارد ساکن هستند و ۱۰۹ خانوار تحت حمایت در منازل وقفی و ۴۱ خانوار نیز در منازل اهدائی از سوی خیران زندگی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به خدمات عمرانی ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت گفت: طی هشت‌ماهه نخست سال جاری ۶۵۷ مورد خدمات عمرانی شامل کمک به خرید و ساخت مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی برای مددجویان تحت حمایت انجام شد که از این تعداد ۴۹۴ مورد مربوط به تعمیرات کلی و جزئی بوده است.

وی بابیان اینکه طی این مدت دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان در بخش مسکن مددجویی هزینه شد، افزود: اعتبارات کمیته امداد برای ساخت مسکن کافی نیست و ضرورت دارد مردم نیکوکار و خیر استان با مشارکت در طرح رضوان، این نهاد را برای ساخت و تعمیر منازل مددجوی یاری کنند.

علیزاده خاطر نشان ساخت: ۶۰ درصد از مددجویان تحت حمایت ساکن شهر و ۴۰ درصد ساکن مناطق روستایی هستند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پرداخت ودیعه به برخی از مدیران شهری چه بود؟

شهردار تهران گفت: اختصاص برخی از املاک و خانه‌ها به مدیران شهرداری که در دوره‌های پیشین صورت می‌گرفت امری ناعادلانه بود اما ما سعی کردیم به جای این کار برای مدیران شاغل در شهرداری که فاقد مسکن بودند، وام با بهره بانکی در نظر یگیریم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران درباره حواشی لیست منتشر شده از تخصیص وام به مدیران شهرداری برای مسکن گفت: سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف خانه سازمانی برای استقرار مدیران خود دارند اما شهرداری تهران فاقد خانه سازمانی برای مدیران است. به همین جهت در دوره‌های قبلی املاک شهر را به ثمن بخس و بعضاً با تخفیف 50 درصدی به مدیران می‌دادند و این اتفاق مصداق کامل بی‌عدالتی بود.

وی با بیان اینکه لازم است برای برخی از مدیران شهرداری که از شهرستان به تهران می‌آیند مسکن تهیه شود، افزود: در این دوره ما به جای آنکه برخی از زمین‌ها و املاک شهرداری را در اختیار مدیران قرار دهیم به آنان وام با درصد سود بانکی دادیم. برای پیشبرد این کار مقدمتاً به مدیران ودیعه دادیم و سپس آن را تبدیل به وام کردیم‌. آنان نیز قسط‌های این وام را پرداخت می‌کنند.

واکنش چمران به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران

شهردار تهران در پایان تاکید کرد: اختصاص برخی از املاک و خانه‌ها به مدیران شهرداری که در دوره‌های پیشین صورت می‌گرفت امری ناعادلانه بود اما ما به این سمت نرفتیم و سعی کردیم به جای این کار برای مدیران شاغل در شهرداری که فاقد مسکن بودند وام با بهره بانکی تهیه کنیم اما متاسفانه این موضوع با بی‌انصافی در رسانه منعکس شد. در حالی که واقعیت چیز دیگری بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • ماجرای پرداخت ودیعه به برخی از مدیران شهری چه بود؟
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند