Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@10:00:50 GMT

۲۳۰ کیلوگرم موادمخدر در استان گلستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۷۹۲۹

رکنا: فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: ۲۳۰ کیلوگرم موادمخدر از یک بانو تهیه و توزیع موادمخدر در استان گلستان کشف شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف موادمخدر و انهدام یک باند توزیع اظهار داشت: پلیس Police مبارزه با موادمخدر استان گلستان یک باند تهیه و توزیع موادمخدر در این استان را متلاشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای پلیس مبارزه با موادمخدر دیشب پس از چند روز کار اطلاعاتی و مراقبتی، یک باند توزیع‌کنننده موامخدر را در استان شناسایی و دستگیر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان با اشاره به کشف 230 کیلوگرم مواد مخدر Drugs از این باند گفت: این میزان موادمخدر شامل 210 کیلوگرم حشیش و 20 کیلو گرم تریاک است که توسط ماموران کشف و ضبط شد.

جاویدان افزود: در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند و خودروی آنان نیز توقیف شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند

به گزارش تابناک، سردار احمد نگهبان روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت خودروهای پراید در سطح شهر و ادامه دار شدن سرقت ها، پرونده ویژه‌ای در اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد تشکیل شد.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های میدانی متهمان به صورت حرفه ای در قالب یک باند سه نفره با استفاده از خودروهای سرقتی در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در خیابان های خلوت و شناسایی خودروهای پراید بدون تجهیزات ایمنی آن ها را سرقت می کردند.

جنشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو سه عضو این باند را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در دو اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در شهرک سیدی مشهد یک دستگاه سواری پراید، تعدادی زیادی وسایل مسروقه شامل آچارآلات، سه عدد جک، پنج دستگاه باند، چهار دستگاه ضبط و پخش، ۲ عدد چادر مسافرتی، پنج دستگاه تلفن همراه، یک کیسه خواب، سه عدد زیرانداز مسافرتی، یک باربند، چهار حلقه لاستیک زاپاس و یک جفت کفش اسکیت و غیره کشف شد.

نگهبان گفت: متهمان در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت پنج دستگاه سواری پراید و ۳۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سیل هواپیما‌ها و باند‌های فرودگاهی در جنوب برزیل را زیر آب برد
  • انجام بیش از ۸۲۰هزار آزمون کلرسنجی از شبکه های توزیع آب در گلستان
  • گنبدکاووس در روز جمعه، پژواک صدای استان گلستان می‌شود
  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • تصویری قدیمی از بوسه بر پیشانی احمدی‌نژاد روی باند فرودگاه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • برداشت توت فرنگی از مزارع گلستان
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند