Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که دو باشگاه یوونتوس و رم، شنبه به مصاف هم می روند، میرالم پیانیچ که سابقه حضور در هر دو تیم را در کارنامه دارد، با مجله Undici صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که دو باشگاه یوونتوس و رم، شنبه به مصاف هم می روند، میرالم پیانیچ که سابقه حضور در هر دو تیم را در کارنامه دارد، با مجله Undici صحبت کرد:

امسال تیم های خوب زیادی برای اسکودتو می جنگند: ناپولی، اینتر، رم و لاتزیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه آنها می خواهند یووه قهرمان نشود و این به ما انگیزه مضاعفی می دهد. امیدواریم باز هم در ماه می قهرمانی را جشن بگیریم زیرا هدف اول ما اسکودتو است. می خواهیم با کسب هفتمین اسکودتوی متوالی، یک کار خارق العاده انجام دهیم. واقعا باورنکردنی خواهد بود.

مردم فکر می کنند پیروزی برای یووه آسان است اما در واقعیت ما به سختی تلاش و از خود گذشتگی می کنیم. زمانی که در رم بودم، ما فوتبال خیلی خوبی ارائه می دادیم و همیشه به خودمان می گفتیم: امسال دیگر نوبت ماست. ما قوی هستیم. با این حال در بعضی از بازی ها، تمرکز کافی نداشتیم اما یووه همیشه آماده و متمرکز است و برای هر بازی آماده است.

زمانی که روزنامه ها شایعاتی در مورد اختلاف در رختکن ما می نویسند، تنها هدفشان این است که ثبات را از ما بگیرند. تیم ما همیشه متحد است و از بازیکنان مسئولیت پذیری تشکیل شده که زمانی که همه چیز خوب پیش نمی رود، با هم صحبت می کنند و شرایط را درست می کنند.

پیانیچ در طول دوران بازی اش در پست های متفاوتی کار کرده و حالا تحت نظر الگری، پیشرفت بیشتری در یوونتوس کرده:

در یوونتوس مسئولیت را روی شانه ای احساس می کنم زیرا الگری از من می خواهد به تیم نظم بدهم. اگر از من عصبانی می شود، دلیلش این است که توقع زیادی دارد و نمی خواهد هیچوقت اشتباه کنم. می خواهد من یکی از بهترین ها باشم. او واقعا به من اعتقاد دارد و این انگیزه بخش است.

زمانی که به یووه آمدم، الگری گفت در آینده در پست جلو مدافعان بازی خواهم کرد. من به خوبی تمریناتم را انجام دادم و حالا از پستی که دارم و می توانم به تیم کمک کنم، واقعا خوشحالم. می خواهم نامم به یاد آورده شود. از زمان پیوستنم به یووه قدم های بلندی رو به جلو برداشته ام و هنوز زمان زیادی پیش رو دارم. بنابراین می خواهم به پیشرفتم ادامه دهم. در باشگاه بزرگ همیشه در حال پیشرفت هستید و در یک باشگاه بسیار بزرگ هستم که هر روز با آدم های باور نکردنی کار می کنم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

به گزارش تسنیم، گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901781

دیگر خبرها

  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند