Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سفیر آمریکا در سازمان ملل به جامعه بین‌الملل هشدار داد، کشورهایی که در رای‌گیری روز پنجشنبه مجمع عمومی علیه تصمیم ترامپ درباره قدس موضع گیری می‌کنند، منتظر باشند تا اسامی آنها به رئیس جمهوری آمریکا داده شود!

به نقل از خبرگزاری فرانسه، مجمع عمومی سازمان ملل روز پنجشنبه قرار است برای رای گیری اقدام پیشنهادی مصر درباره قدس که توسط آمریکا در شورای امنیت وتو شد، جلسه فوق‌العاده‌ای را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل در نامه‌ای نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با دقت این رای گیری را می‌بیند و از من هم خواسته تا اسامی کشورهایی را که علیه ما رای می‌دهند، یادداشت کنم. ما اسامی هر یک از آنها را برمی‌داریم.

هیلی در توئیترش نیز نوشت، آمریکا در جریان این رای گیری در مجمع عمومی که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، اسامی این کشورها را بر می‌دارد.

ترکیه و یمن از جانب گروهی از کشورهای عربی و سازمان همکاری اسلامی خواستار برگزاری این نشست فوق‌العاده مجمع عمومی شده‌اند.

این دو کشور پیش‌نویس قطعنامه‌ای را روز سه شنبه ارائه کردند که درباره مساله قدس است و تاکید دارد که هرگونه تصمیم درباره موقعیت قدس هیچ ماهیت و تاثیر حقوقی ندارد و بایستی متوقف شود.

مصر پیش‌نویس قطعنامه‌ای را در متوقف شدن تصمیم ترامپ در به رسمیت شناخته شدن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل در شورای امنیت سازمان ملل مطرح کرد که مورد حمایت 14 کشور بود و روز دوشنبه به رای گذاشته شد اما آمریکا آن را وتو کرد.

همانند پیش‌نویس ارائه شده مصر، در پیش‌نویس ارائه شده در مجمع عمومی به تصمیم ترامپ اشاره‌ای نشده اما تاسف فراوان از تصمیمات اخیر درباره موقعیت قدس ذکر شده است.

ریاض منصور، سفیر فلسطین در سازمان ملل گفته که انتظار می‌رود حمایت قاطع از این مساله صورت بگیرد که باید مساله قدس از طریق مذاکره میان اسرائیل و فلسطین حل و فصل شود.

وی به خبرنگاران گفت: مجمع عمومی سازمان ملل بدون نگرانی از وتو به جامعه بین‌الملل می‌گوید تصمیم آمریکا را رد می‌کند.

متحدان اصلی آمریکا شامل انگلیس، فرانسه،‌ ایتالیا، ژاپن و اوکراین در میان 14 کشوری بودند که روز دوشنبه به نفع پیش‌نویس ارائه شده از سوی مصر رای دادند و پس از رای‌گیری بود که نیکی هیلی آن را توهین خواند و هشدار داد که این مساله فراموش نمی‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمال مجرمانه، موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، برخورد قانونی انجام می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار تقی مهری؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اظهار کرد: برابر ماده 60 قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمالی چون جعل شناسنامه، مهر، امضاء، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یک سال تا 5 سال محکوم می‌‌شوند.

جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: چنانچه تقلب یا جعل و یا اخذ رشوه تاثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبین با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یک سال تا 10 سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و 6 ماه تا 3 سال حبس محکوم خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد