Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز 29 آذر ، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در بازدید از موسسه یاسین با تأکید بر اینکه هدفگذاری موسسه های فرهنگی بر محور نوجوانان و جوانان جامعه باشد، گفت: سمن ها با مشخص کردن جامعه هدف خود مثلا خانواده های حاشیه شهر، برای معرفی فعالیت های خود الگو سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر جامعه هدف مشخص شود، فعالیت ها الگو شده و معرفی می شود و بازخورد کار نیز مشخص می شود که با این وضعیت می توان تکامل کار را نیز مشاهده کرد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: نهادها و سازمان های فرهنگی در قالب دولت گرفتار مقررات سازمانی شده اند که دردی از نیازهای فرهنگی جامعه و ترویج سبگ زندگی دوا نمی کنند.

وی افزود: دشمن در عصر فعلی توطئه های خود را از طریق ترویج سبک زندگی غربی پیاده سازی می کند بنابراین فعالیت چنین مجموعه هایی شایسته تقدیر بوده که نیاز جامعه و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

سردارخرم تصریح کرد: مؤسسه های مردم نهاد در صورت خودکفایی مالی می توانند دوام داشته باشند به عنوان مثال هیئت های مذهبی با کمک های مردمی توسعه کیفی و کمی می یابند و موسسه های فرهنگی نیز باید متکی به تولیدات فرهنگی و محصولات خود باشند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از انهدام باند حفاران غیرمجاز در دره شهدای ارومیه و در حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد خبر داد.

بهروز محبی با اعلام این مطلب اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر انجام حفاری در دره شهدا ارومیه موضوع به صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در نهایت طی هماهنگی با اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران به‌ دلیل امنیتی بودن منطقه و نیز هماهنگی با نیروی انتظامی منطقه در یک عملیات منسجم حفاران حین متواری شدن از محل حفاری دستگیر شدند.

وی گفت: در بررسی‌های به‌عمل آمده حفاران دارای سوابق قبلی تخریب آثار بودند و این گروه حفاری با تجهیزات بسیار پیشرفته اقدام به کاوش و جست‌وجوی آثار تاریخی و فرهنگی می‌کردند که در بررسی خودروی حفاران تعداد ۱۵ عدد مواد منفجره دست‌ساز بسیار پرقدرت کشف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، محبی تصریح کرد: در دره تاریخی نژ نیز انفجارهای بسیار بزرگی برای کشف آثار تاریخی توسط متهمان صورت گرفته که موجب تخریب گسترده شده است، همچنین تعداد زیادی آلات و ادوات حفاری غیرمجاز اعم از موتور برق، بیل وکلنک، بتن‎کن و دریل و ... کشف و ضبط شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی