Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور پررنگ تر شدن معنویات دانش آموزان وانس با قرآن کریم علمای شیعه و سنی اقدام به برپایی محفل انس با قرآن در مدارس میرجاوه کردند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ در حالی که این روزها شاهد کم‌توجهی برخی نهادها به برگزاری جلسات سنتی قرآن و کمرنگ‌شدن این جلسات هستیم، استادان و کارشناسان قرآن، احیا و توسعه این جلسات را برای ترویج قرآن‌خوانی و فرهنگ قرآنی ضروری می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


حجت الاسلام والمسلمین مهدی هاشمی پورازاستادان علوم قرآنی در گفتگو با خبرنگارلادیز؛اظهار کرد:در ماه مبارک رمضان، شاهد اوج‌گیری فعالیت‌های قرآنی هستیم اما این به معنا نیست که در دیگر ایام سال فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی قطع می‌شود.
وی افزود: به همین دلیل به کمک علمای دینی تشیع و تسنن محفل نورانی انس با قران کریم در دبستان دخترانه سمیه برپا شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی دانش آموزان روبرو شد .
 


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میرجاوه با اشاره بر اهمیت فعالیت تشکل‌های مردمی در برنامه‌های قرآنی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز معتقدند که فعالیت‌های قرآنی به صورت مردمی باشد و نهادها و سازمان‌های دولتی تنها از این فعالیت‌ها حمایت کنند و به آنها جهت دهند.
وی ضمن بیان اثرات مثبت تلاوت آیات قرآن در زندگی افراد تصریح کرد:انس افراد در سنین کودکی با قرآن و تلاوت آن اثرات بسیار مثبتی در جامعه خواهد داشت و از بروز ناهنجاری های اجتماعی در آینده می کاهد .
 


این مقام مسئول اذعان کرد: استادان قرآنی نیز باید برای هر گروه سنی ، آموزش‌های مخصوصی ببینند. به عنوان مثال، مربی کودک و نوجوان باید با روان‌شناسی کودک و نوجوان آشنا باشد و طبق اصول علمی پیش رود،تهیه متون برای تدریس در این جلسات اهمیت ویژه‌ای دارد که متولیان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان

(تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل