Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@00:41:46 GMT

دستگیری رباینده پسر بچه 7 ساله در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۹۸۶۱

دستگیری رباینده پسر بچه 7 ساله در زاهدان

به گزارش خبرگزاری برنا ، ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن پسر بچه 7 ساله در شهرستان "زاهدان" تیمی مجرب از کاراگاهان پلیس آگاهی جهت شناسایی متهم و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با به کارگیری کلیه امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه عامل این آدم ربایی که جوانی 30 ساله بود را در منزلی در یکی از روستاهای حاشیه زاهدان شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در این شهر به دام افتاد

به گزارش خبرآنلاین ،سردار سید موسی حسینی، جانشین انتظامی استان مازندران، گفت: «در پی اجرای حکم نیابتی قضایی مبنی بر دستگیری محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در شهرستان گلوگاه؛ ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.»

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: او با بیان اینکه متهم یکی از کلاهبرداران متواری و تحت تغقیب استان خراسان رضوی بود، افزود: ماموران این فرماندهی تحقیقات همه جانبه خود را برای دستگیری متهم تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در شهرستان گلوگاه شدند.

جانشین انتظامی مازندران گفت: ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی قضائی، وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سردار حسینی با بیان اینکه متهم به اتهام کلاهبرداری متعدد و صدور چک بلا محل تحت تعقیب پلیس خراسان رضوی قرار داشته است، افزود: متهم پس از دستگیری تحویل مرجع قضائی شد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904369

دیگر خبرها

  • قتل در کرمانشاه؛ دستگیری در شهر قدس
  • محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در این شهر به دام افتاد
  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در سفارتخانه‌ها برای اخذ ویزا
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی  پلیس
  • دستگیری قاتلی که ۳ عضو خانواده‌اش را در مریوان کُشت!
  • دستگیری ‌قاتل‌ ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس مریوان
  • قاتل در دام پلیس یزد