Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@06:56:02 GMT

ماجرای باندی که روی خودروها اسید می‌پاشید

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۹۹۸۶

خرداد: رییس پلیس پایتخت از دستگیری عاملان اسیدپاشی روی چند دستگاه خودرو در نقاط مختلف تهران خبر داد.

به گزارش خرداد از ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد 6 در پاسخ به سوالی درباره اسیدپاشی روی خودروهای لوکس اظهار کرد: 9 نفر که در قالب یک باند در محدوده خاک سفید اقدام به اسیدپاشی روی تعداد انگشت‌شماری خودرو کرده بودند توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دیگر موارد نیز به هیچ عنوان موضوع فراگیر و سازمان یافته‌ای وجود نداشته، به ایسنا گفت: یکی دو مورد نیز در دیگر نقاط شهر اسیدپاشی رخ داده بود که بلافاصله پلیس با آنها برخورد کرد و تمامی آنها دستگیر شدند.

رییس پلیس پایتخت انگیزه این اقدامات را تماما شخصی و در پی نزاع و اختلافات فردی عنوان کرد و گفت: اینطور نبوده که این افراد با هدف خاصی اقدام به اسیدپاشی روی خودروها کرده باشند و خبرسازی‌هایی که روی فضای مجازی منتشر شده به هیچ عنوان صحیح نیست.

برچسب ها: دستگیری ، باندی ، خودرو ، اسید

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاساز تریاک در پیکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ حسین اسمعیلی درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل مسیر‌های فرغی، به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند. 
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو ۲۶ کیلو تریاک را کشف کردند. 
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بیان داشت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • جاساز تریاک در پیکان