Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت می‌گوید مردم همانطور که دیدند در مهار تورم موفق بودیم شاهد خواهند بود که در امر اشتغال هم موفق می‌شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران، گفت:در سال قبل از دو مسیر، اشتغال و تولید را دنبال کردیم. یکی از تسهیلات غیردولتی که عموماً بانکی بود و برای واحدهای تولیدی بخش خصوصی، وام پرداخت می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

17 هزار و 900 میلیارد تومان به 24 هزار واحد تولیدی تسهیلات داده بودیم و از مسیر دیگر 42 هزار میلیارد تومان اعتبارات دولتی از خزانه به طرح‌های عمرانی اختصاص دادیم. 

بیشتر بخوانید

جهانگیری: دولت تلاش می‌کند اعتماد عمومی را در مردم افزایش دهد

وی افزود: آثار آن را هم برای رشد اشتغال در سال گذشته و نیمه اول امسال مشاهده کردیم که رشد حدود شش و نیم درصدی تا هفت درصدی بدون نفت و با نفت و کاهش یک واحد درصدی نرخ بیکاری را منجر شد.

نوبخت ادامه داد: برای سال 97 آن 17 هزار  و 900 میلیارد تومان به 75 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است که بخش کوچکی از آن یعنی 17 هزار میلیارد تومان از محل اصلاح حامل‌های انرژی به دست می‌آید و مابقی از منابع دیگر تأمین می‌شود برای اینکه اشتغال بزرگ ایجاد کنیم. تصمیم داریم سال آینده سال اشتغال جوانان باشد و همانطور که در مهار تورم موفق بودیم مردم ما خواهند دید که این کار را انجام می‌دهیم.

ادامه دارد....

انتهای پیام/

R1011158/P1011199/S1,11/CT11 موضوعات مرتبط اشتغال‌زایی لایحه بودجه 97 جلسات هیئت دولت محمدباقر نوبخت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس

ابوالفضل رحیمی گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت و افزایش کیفیت آب شرب روستای فوق و همچنین تعویض لوله‌های فرسوده با توجه به قدمت بالای شبکه آبرسانی اجرای کامل اصلاح شبکه آبرسانی در این روستا به طول ۶۰۰۰ متر در مراحل پایانی است. 

او در خصوص پیامد‌های وجود شبکه‌های فرسوده آبرسانی بیان کرد: شبکه‌های توزیع آبرسانی فرسوده مرتباً دچار شکستگی می‌شوند که این موضوع سبب هدر رفت آب می‌شود ضمن اینکه به دلیل افزایش جمعیت و قطر پاییین لوله‌های موجود دیگر پاسخگوی نیاز آب شرب مشترکین نیست و شاهد افت فشار آب در زمان اوج مصرف در مناطقی که شبکه آن باید اصلاح شود هستیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: هزینه اجرایی این عملیات بیش از ۴۸ میلیارد ریال بوده که با پایان عملیات فوق جمعیتی بالغ بر ۷۶۹ نفر از اهالی این روستا از این پروژه برخوردار می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید می‌شود؟