Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@02:58:27 GMT

تغییر مسوول بزرگترین تشکل دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۰۷۳۹

پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- رئیس سازمان بسیج دانشجویی تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، داود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی با این سازمان خداحافظی و محمد جواد نیک روش مسوول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) جایگزین وی شد.

نیک روش پیش از این رئیس مرکز ولایت بود. وی همچنین در سال 1390 به عنوان برگزیده جشنواره های علمی و مؤسس گروه جهادی از رهبر معظم انقلاب، لوح تقدیر دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دارای مقالات متعدد علمی در زمینه دانشجویی، دینی و.. است.

گودرزی از خرداد 1394 تا پایان آذر سال جاری، مسوولیت بزرگترین تشکل دانشجویی کشور را بر عهده داشت.

پس از پایان یافتن طولانی ترین جنگ قرن بیستم و دفاع مقدس ملت ایران و در واپسین روزهای حیات طیبه حضرت امام خمینی(ره) ایشان طی پیامی مهم که بخشی از آن اختصاص به تأسیس بسیج دانشجویی داشت همه جوانان را به جهاد علمی و مبارزه خستگی ناپذیر در سنگر علم و عمل فرا خواندند و این در سال 67 رخ داد و بسیج دانشجویی با هسته مرکزی دانشجو شکل گرفت.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله دهقانی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

روح الله دهقانی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه مأموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران