Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد ـ مراسم دومین روز برگزاری بیستمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در حال برگزاری است و امروز ۱۳ قصه‌گو داستان‌های خود را اجرا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، قصه‌گویان پنج استان کشور در دومین روز برگزاری بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه ۴ کشور که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، امروز ۱۳ قصه را اجرا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصه‌های امروز با اجرای قصه «حمال رمال» توسط مصطفی حدادی از یزد آغاز شد و مرضیه فیروزی از هرمزگان، محمدعلی مومنی زاده از یزد و سمیه سرگزی از سیستان و بلوچستان به ترتیب داستان‌های «حسن کچل»، «کشاورز و خروس» و «لاک‌پشتی که به دنبال کار می‌گشت» را اجرا خواهند کرد.

امروز همچنین فریبا قیومی‌زاده از یزد قصه «خروس گردو دزد»، سمیرا عامری پور از هرمزگان قصه «کچل کفترباز»، محترم جره‌ئی از یزد قصه «گوساله لجباز»، سید ملیحه قریشی زادگان از خراسان جنوبی قصه «غا غا غولی، غول غا غولی» و فاطمه رحمانی از کرمان نیز قصه «ماشین مشتی مندلی» را اجرا خواهند کرد.

در سانس عصر این جشنواره نیز قرار است فرزانه قاسمی از یزد، مریم فرخ بال از خراسان جنوبی، سیستانا مهماندوست از سیستان و بلوچستان، شمسی عباسعلی زاده از کرمان و عفت تفضلی از هرمزگان به ترتیب داستان‌های «بز اخفش»، «تنور»، «ترمه و ماه‌بی‌بی»، «فاطیکو» و «رنگ مهربانی» را برای کودکان و هیئت داوران اجرا کنند.

داوران این جشنواره حسن دولت آبادی، محمد سیمزاری و سیدعلی کاشفی خوانساری هستند که در این مرحله از جشنواره در مجموع ۲۷ قصه را داوری خواهند کرد.

برگزیدگان این مرحله فردا (پنج‌شنبه) در مراسم اختتامیه که در فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج