Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت‌الله جمالی‌پور، فرماندار شهرستان ری گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر به علت نفس تنگی به بیمارستان‌ شهر ری مراجعه کردند.

ایران آنلاین / براساس اظهارات معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران روز گذشته شهر ری آلوده‌ترین بخش استان تهران بود و شاخص آن به ۱۸۴ رسید. هدایت‌الله جمالی‌پور، فرماندار شهرستان ری با اشاره به وضعیت آلوده هوا در این شهرستان گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر به علت نفس تنگی به بیمارستان فیروزآبادی در شهر ری مراجعه کردند و همه به صورت سرپایی درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون گزارشی مبنی بر فوت شهروندان ری‌ به علت آلودگی هوا گزارش نشده است و همه سرپایی درمان شدند.

جمالی‌پور علت آلودگی شهرستان ری را موقعیت جغرافیایی آن دانست و تصریح کرد: به علت آنکه از نظر جغرافیایی این بخش استان در پایین‌ترین نقطه قرار دارد، آلودگی به علت سنگینی در مکان‌های گود جمع می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به شرایط خاص شهرستان ری ادارات و دانشگاه‌ها تعطیل نمی‌شود، گفت: ما نمی‌توانیم شرایط جغرافیایی را تغییر دهیم، درجه آلایندگی باید کاهش یابد و این در گرو تغییر در استفاده از خودرو است. این معضل دائمی بوده و به خصوص در مرکز شهر همیشه وجود داشته است و ناشی از آلاینده هوای شهر تهران است.

جمالی‌پور ادامه داد: با تعطیل کردن ادارات مشکل حل نمی‌شود و باید فکر اساسی در موضوع آلایندگی صورت بگیرد و برنامه‌ای جامع در این زمینه تهیه شود.

فرماندار شهرستان ری با تاکید بر اینکه استاندار تهران به شدت به دنبال تهیه یک برنامه جدی برای کاهش و کنترل آلودگی هواست، افزود: مشکل ما این است که مسائل آلایندگی تهران، ری و شمیرانات به یکدیگر وابسته است و وقتی شهر تهران آلوده می‌شود، آلودگی به جنوب و شهر ری منتقل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ‌شرایط باید ابتدا در تهران اصلاح شود، چرا که خودِ ری آلایندگی ندارد، ترافیک نداشته و کارخانه آنچنانی هم در این منطقه وجود ندارد، ما از تهران آسیب می‌پذیریم و این آلایندگی ناشی از رفتارهای ترافیکی شهر تهران است./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری

بر اساس اعلام سازمان املاک و مستغلات، در راستای تکالیف قانون حدنگار در خصوص تبدیل اسناد دفترچه‌ای به کاداستری و سند دارکردن املاک و اراضی فاقد سند مالکیت برای جلوگیری از دست اندازی افراد غیر به املاک و اراضی شهرداری تهران، نشست تعاملی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با اداره ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد. 

مختاری ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه جانبه و هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران تصریح کرد: نتیجه این تعاملات سازنده، صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طول یک سال شد که در امری بی سابقه بوده است.

وی افزود: در این نشست تعاملی، موضوع مکاتبه مستقیم شهرداری با ادارات ثبت استان تهران جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری و حذف مراجعه به دفترخانه، مورد رسیدگی قرار گرفت.

گفتنی است؛ موضوع سامانه شمیم و تهیه مختصات UTM از طریق مکاتبه با اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری