Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@03:32:53 GMT

این بار عادل فردوسی‌پور رودست نخورد!

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۱۱۵۳

به گزارش وانانیوز، 

فرمول بردن کل کل با عادل فردوسی پور روی آنتن برنامه 90 را اولین بار امیر واعظ آشتیانی کشف کرد. راهش ساده بود. عادل برای برنامه اش سقفی دارد. واعظ سعی کرد وقت را بکشد و تهاجمی به فردوسی پور حمله کند. او به جای پاسخ دادن سئوالات عادل، سئوال ها را با سئوال و حمله جواب می داد و کلی گویی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن روز واعظ برنده بود. بعد هم خیلی ها از فتح الله زاده تا قلعه نویی توانسته بودند با این شیوه برنده دوئل های نودی باشند.

 

این تجربه ها را مشاوران طاهری برای دوشنبه شب به او یاد داده بودند و او خیلی هم انفجاری آغاز کرد. طوری که فردوسی پور هم شوکه شده بود و هم عصبانی. این بار اما در برابر مدیر پیشین قرمزها که آمده بود مجال لب وا کردن به عادل ندهد و البته سعی کند با برچسب به عقب براندش، باورش نمی شد یکباره با پاتک فردوسی پور مواجه شود. عادل تغییر گفتار داد و سعی کرد مثل خود او روی رقیب اتیکت بچسباند. در مسائل مالی و درباره موجی که لیدرها در شبکه های مجازی راه می اندازند، فردوسی پور عالی کار کرد.

 

ریتمش تند بود و سعی می کرد با طعنه های مختلفی مثل سیستم گوبلزی که قبلا برای قلعه نویی هم به کار برده بود، حریف را عقب براند.

 

او با استفاده از جمله شما شاهی! شما ماهی! به یکی از برنامه های ورزشی تلویزیون هم طعنه زد که مدح مدیران را می گوید. برنامه ای را که پیشتر هفته نامه کیهان ورزشی در گزارشی به قلم سردبیرش ،سعید مدنی متهم به آنتن فروشی کرده بود، عادل اینبار پاسخ های طاهری را بی جواب نگذاشت و تاکید کرد 4 ساعت همکارانش در باشگاه پرسپولیس علاف نشدند که بعد هم او این حرف ها را بشنود و دم نزند.

 

عادل این بار از کنداکتور گذشت و به طاهری پرقدرت جواب داد. البته خودش هم اذعان دارد خوش شانس بوده که یکباره علی دایی هم ناخواسته به هواخواهی او برخاسته بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات پلی اوت سوپرلیگ روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی‌اش با نتیجه سه بر یک مقابل ساموتلر شکست خورد، اما خطر سقوط متوجه این تیم علی رغم این شکست نخواهد بود.

در این دیدار ساموتلر ست های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر  20، 25 بر 23 و 15 بر 11 پیروز شد و اورال اوفا نیز ست های دوم و سوم را با نتایج 29 بر 27 و 25 بر 19 برد.

در این بازی میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی اورال اوفا برای تیمش پانزده امتیاز کسب کرد ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود. اورال اوفا دو بازی دیگر تا انتهای این فصل دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید نمی کند.

میلاد عبادی پور پس از یک فصل حضور در اورال اوفا از این تیم جدا و راهی چستخووا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز