Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی سید صالحی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز،در رابطه با بازی روز گذشته پرسپولیس برابر صنعت نفت گفت: پرسپولیس نیمه اول را خیلی بهتر از نیمه دوم بازی کرد و اگر فرصت سوزی های بازیکنان این تیم به خصوص منشا نیود نتیجه دیگریب رقم می خورد.

وی ادامه داد: پرسپولیس به سادگی جام حذفی را ازدست داد و با توجه به اینکه آن ها تیم خوبی دارند می توانستند با انجام دو بازی دیگر یک جام را برای خود کنند اما به سادگی برابر نفت حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید صالحی که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارد در رابطه با افت منشا و علت آن خاطرنشان کرد: بازیکنان بزرگ باید دقیقا در چنین بازی هایی خودشان را نشان دهند در حالیکه منشا در بازی روز گذشته عملکرد بسیار بدی از خود به جای گذاشت و یک تک به تک ساده را خیلی مبتدیانه ار دست داد.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه مشکل فوتبال ما این است که اگر یک بازیکن به خصوص خارجی در یک تیم معمولی بدرخشد گمان می کنیم که حتما در تیم های بزرگ هم اینگونه خواهد بود در حالی که بازی کردن در تیم های بزرگ متفاوت است و تمام حرکات یک بازیکن به شدت زیر ذره بین قرار دارد شما ببینید منشا درتیمی مانند پیکان که تیم های مقابل در برابر آن ها باز بازی می کنند موفق بوده این در حالی است که تبم ها در برابر پرسپولیس بازی بسته ای را ارائه می دهند ضمن اینکه منشا کاملا ساکن بازی می کند و سرعت حملات پرسپولیس را پایین می آورد.

وی نبود وحید امیری در این بازی را محسوس دانست و افزود: امیری بازیکن بسیار مهمی در ترکیب پرسپولیس است و نبود او در بازی روز گذشته کاملا احساس شد ضمن اینکه گمان می کنم اگر او در کنار علیپور قرار بگیرد بهتر از منشا خواهد بود.

سید صالحی در پاسخ به این پرسش که تعویض زودهنگام مسلمان و احمدزاده چه میزان در افت پرسپولیس در نیمه دوم تاثیرگذاربود نیز تشریح کرد: مسلمان روز گذشته بسیار آماده بود و پاس های فوق العاده ای را ارسال می کرد و حداقل می توانست تا دقیقه 80 در زمین حاضر باشد و تعویض او یک اشتباه بود اما خستگی در گام های فرشاد احمدزاده مشهود بود و تعویض او کار درستی بود.

606

سید صالحی پرسپولیس صنعت نفت جام حذفی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با تراکتور از خالی بودن دست هایش در این دیدار برای تعویض حرف زد.

در همین ارتباط شنیدیم گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال به دلیل دوندگی بالا در نیمه دوم بسیار خسته شده و باید تعویض می‌شد، اما با توجه به مصدومیت آرمان رمضانی از ناحیه مُچ پا، نکونام گزینه‌ای نداشت و بلانکو به ناچار تا سوت پایان بازی در زمین ماند!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟