Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@10:40:59 GMT

عده ای می خواهند جای دلسوز و مزدور را عوض کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۷۲۹۵

عده ای می خواهند جای دلسوز و مزدور را عوض کنند

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: هرچه که در این مسئله بیشتر متمرکز می شویم متوجه می شویم که متاسفانه عده ای می خواهند جای دلسوز و مزدور را عوض کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهدی منیعی در گفت و گو با نسل برهان، با اشاره به رفتار عده ای به ظاهر دانشجو در هوچی گری و تشویش اذهان عمومی دانشجویان به بهانه رفع حصر گفت: تشویش اذهان عمومی و هوچی گری اصولا در مواقعی اتفاق می افتد که جریانی دچار ضعف ایدئولوژِی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه آن چیزی که مشاهده می شود این است که کسانی در دانشگاه ارومیه اهل هوچی گری ،التهاب آفرینی و صرفا تشویش اذهان به بهانه های مختلف هستند متاسفانه عده ای از اعضای انجمن به اصطلاح اصلاح طلب هستند.

منیعی تصریح کرد: این افراد مختلف العقیده که اکثرا حتی اصول و مرامنامه اصلاح طلبی را مطالعه نکرده و نمیدانند چیست، متاسفانه به جد درحال فرافکنی سیاه نمایی و توهین به ارکان نظام تلاش میکند. شعار های پوپولیستی سر میدهند و با استفاده از چندین کلید واژه از جمله ذکر کردن اسامی سران فتنه و رفع حصر (که به عقیده ی خود اصلاح طلبان نان دانی برای عده ای شده است )کلماتی که اگر عمیقا آنهارا مورد مباحثه قرار دهند حرفی برای گفتن نخواهند داشت، می خواهند باعث تحریک احساسات دانشجویان در جهت حمله به مبانی نظام و انقلاب می شوند که این اقدامات آنها قطعا از سمت دانشجویان و تشکلاتی انقلابی دانشگاه ارومیه محکوم است و پاسخی قاطع را درپی خواهد داشت از جهت دیگر قطعا هدف این التهاب آفرینی ها ، می تواند در جهت انحراف افکار عمومی از مطالبه و تلاش برای مسائل اصلی جامعه همچون فقر و بیکاری و فساد باشد و متاسفانه آنهابرای اینکه در فضای منطقی حرفی برای گفتن ندارند راه را در این قبیل رفتارها و همچنین مظلوم نمایی میبیند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه درباره اینکه چه عوامل پشت پرده ای زمینه مجوز دادن و حضور حامیان فتنه دردانشگاه را فراهم ساخته است گفت: متاسفانه وجود برخی افراد بی بصیرت در راس برخی امورات اجرایی کار را برای فعالیت و اجرای مراسماتی اینچنین در دانشگاه تسهیل میکنند  مگر می شود مسئولین مجوز دهنده اطلاعی از سخنران و جهت گیری مراسم نداشته باشند  اینجاست که باید بیش از گذشته راجب واژه “بصیرت”که رهبری بارها مورد استفاده قرار داده اند تامل شود و همچنین به نظر می آید اپشت پرده این اتفاقات افرادی وجود دارند که منفعت آنها در ایجاد التهاب و خارج کردن فضای منطقی و آرام دانشگاه به فضای صرفا هیجانی به دور از استدلال و منطق است تا فضای دانشگاه را سیاست زده کرده تا اهداف و منافع شخصی و حزبی خود را از این فضا برداشت کنند.

منیعی درباره اینکه چه رابطه ای میان رسانه های ضد انقلاب و تشکل اصلاح طلب دانشگاه در رابطه با پوشش خبری برنامه هایشان وجود دارد و چرا این اتفاق درمورد تشکل های انقلابی رخ نمی دهد، خاطر نشان کرد: همانطور که گفته شد زاویه زیادی بین عده ای از اعضای تشکل اصلاح طلب دانشگاه و اصلاح طلبان حقیقی وجود دارد و همچنین چیزی که مشهود است این است که جهت گیری این تعداد متاسفانه هر روز به جریان ضدانقلاب نزدیک تر می شود  مگر مسئولان همین تشکل نمی دانند رسانه های معلوم الحالی همانند کانال آمدنیوز ، کانال مملکته و کانال آزادی کاملا ضد نظام و انقلاب حرکت میکند پس چگونه است که دم از ادامه راه شهیدانی چون چمران و باکری را میدهند؟ آیا این تزویر نیست؟ دبیران این تشکل قطعا باید پاسخگو باشند که چرا حرفی از زبانشان خارج شده که رسانه ای ضد انقلاب از آن به عنوان سخنان شجاعانه یاد میکند.
البته وقتی مشاهده می کنیم که ۳۰۰ نفر از وابستگان این جریان از جمله برخی وزرا و نمایندگان مجلس سابق که از ادوار این جریان هستند الان در رسانه هایی مثل بی بی سی و صدای آمریکا هستند و فعالیت می کنند مسلما رفتار این افراد هم قابل پیش بینی می شود، شاید حال معنای حرفهای شیمون پرز در مورد این جریان بیشتر مشخص شود.

مسئول سیاسی سابق بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه درباره اینکه چگونه می شود در تریبون جمهوری اسلامی برخی ها بیایند اصل دین و نظام را زیرسوال برده و گویند آزادی نیست تصریح کرد: این سخن که ایران بهشت اپوزوسیون است متاسفانه حقیقت دارد واقعا نمیدانیم اینها خردسالان اصلاح طلب از آزادی چه تعریفی دارند، سیاست جمهوری اسلامی همواره برای آزادی اندیشه بوده چنانچه استاد دانشگاهی میتواند مخالف اندیشه بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار نظر کند اما مشکلی برایش ایجاد نمی شود ولی در کشور اربابان همین آقایان استاد دانشگاهی فقط بخاطر به کار بردن لفظ “فلسطین” از دانشگاه اخراج شود تعریف ما از آزادی همان تعریفی است که امام این امت با امضای خون ۲۳۰ هزار شهید ارائه دادند نه تعاریف آقایان.

مهدی منیعی با اشاره به اینکه چه کسانی درصدد به لجن کشیدن و تبدیل دانشگاه ارومیه به جولانگاه سیاسی به بهانه پادگان بودنش هستند و پدران معنوی این افراد چه کسانی هستند گفت: توضیح این موضوع ضروری است که این افراد مگر در ایران زندگی نمی کنند و ایرانی نیستند مگر نمی دانندکسانی که در پادگان ها مشغول خدمت به این مردم و نظام هستند از همین ملت شریف ایران هستند و صرفا برای تامین امنیت ما است که شبانه روز در حال خدمت هستند بی انصافی در حق این عزیزان است که طوری جلوه دهیم که بقیه تصور کنند پادگان های ما محلی بسته ،ترسناک و مخوف است مطمئنا این حرف از مبنا غلط است مگر غیر از این است که شهدایی که باعث افتخار ما هستند در همین پادگان ها حضور داشته اند و برای ما جانفشانی ها کرده اند.

وی افزود: اما ایجاد کردن حس پادگان و محدود بودن در ذهن افراد می تواند اهداف مختلفی داشته باشد شاید می خواهند بگویند دانشگاه جایی است که تفکرات را بسته نگه داشته حال آنکه این مطمئنا خلاف واقع ، سیاه نمایی و مخالف اندیشه رهبر معظم انقلاب است و اساسا اگر دانشگاه اینطور که این افراد تعریف کردند می باشد آنها چگونه میتوانستند آن حرفهارا بزنند و هم به دانشجویان توهین کنند و آنها را مزدور بنامند و با هوچی گری به مبانی انقلاب اهانت کنند.
منیعی تصریح کرد: هرچه که در این مسئله بیشتر متمرکز می شویم متوجه می شویم که متاسفانه عده ای می خواهند جای دلسوز و مزدور را عوض کنند اما هرچه پیشتر برویم مزدوری از این قبیل افراد بیشتر برای دانشجویان روشن می شود که چه کسانی به هر قیمتی می خواهند تشویق ضد انقلاب را برای خود بگیرند تا درجهت مسائل مادی خود از آن استفاده کنند اما به نظر این جریانات سازماندهی شده برای فشار به رییس جمهور است ، خواهشمندیم رییس جمهور محترم به دور از این هیاهوها به دغدغه اصلی ملت یعنی اقتصاد، اشتغال و … بپردازند و برای تحقق وعده ۹۵۵ هزار شغل در سال و رفع فقر مطلق تلاش کرده و به این جریانات فاسد سیلی بزنند.
.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی فروتن یکی از عمو‌های فیتیله‌ای، با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه «برمودا» درباره دلیل اختلافات برنامه فیتیله‌ها گفت:هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد.

وی افزود: آقای قناد در صحبت‌های خود گفتند که آدم حرف خانه‌اش را بیرون نمی‌برد، اما متاسفانه تمام حرف‌هایش را زد. من خیلی دوست داشتم که شفاف‌تر صحبت می‌کردند و‌لی کاش این برنامه‌ای که ایشان را دعوت کرده بود به جای اینکه یک نفر را دعوت کند تا جماعتی را محاکمه کند عملا می‌توانست نظر همه را بپرسد که چرا این اتفاق افتاد.

فروتن ادامه داد: بنده صحبت‌های آقای قناد را اصلا قبول ندارم و با تمام احترامی که برایشان قائل هستم، اما متاسفانه آن امانت داری و واقعیت قضیه را نگفتند.

ولی بیان کرد: ای کاش آقای قناد هم به جای اینکه در برنامه‌ای دیگر دلش بشکند شروع به کار کردن و تولید محتوا می‌کرد همینطور بجای اینکه ساعت شش صبح در خیابان‌ها فریاد بزند بهتر بود که با کسی که مشکل داشت صحبت می‌کرد.

دیگر خبرها

  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان