Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سید علی حسینی در دومین نشت اعضای شورا و مدیران دوایر شهرداری با شهروندان افزود: حوزه اختیارات شورا و شهرداری دو مقوله جدا از هم است و اختیارات شورا نسبت به دوره چهارم وسیع‌تر شده است .
وی گفت: همه نهاد‌های اجرایی شهرستان اگر یک سوم از وقت خود را در قبال جمعیت ۳۰۰ هزارنفربرای توسعه شهری قرار دهند از عدالت عدول نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تربت جام گفت: مسولان اجرایی با دعوت از مدیران کل باید نیاز‌های شهرستان را مطالبه گری کند.
حسینی با اشاره به اجرای پروژه‌های پارک وحدت درمنطقه سنی نشین شهر گفت: برای اجرای پروژ ه.‌های عمرانی در این پارک همه مشوقین افراد تشییع هستند که بدون در نظر گرفتن مسایل مذهبی حامی تجهیز این پارک می‌باشند.
وی افزود: با توجه به اینکه ترکیب شورا کاملا تلفیقی و ارزشمند است نگاه آنان برای توسعه شهری مذهبی وسیاسی نیست.
شهردار تربت جام تاکید کرد: مدیریت شهرداری دردوره پنجم شورای اسلامی به دور از تعصبات مذهبی و سیاسی مشکلات مردم را پیگیری می‌کند.
در ادامه این نشست مردمی اعضای شورا اسلامی، شهردار و معاونین به پرسش‌های جامعه اهل سنت در این بخش از شهر پاسخ گفتند.

انتهای پیام //ز. ج.
دومین نشست شهردار و اعضای شورا تربت جام با شهروندان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات