Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@20:57:17 GMT

برنامه توسعه پنج ساله خوی

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۸۲۶۸

برنامه توسعه پنج ساله خوی

یاد اولین نشست مطبوعاتی شورای شهر دوره پنجم خوی بخیر! چه واژه ها و نکته ی زیبایی مطرح شد! با این مضمون که : تدوین برنامه توسعه پنج ساله شهرداری خوی مهمترین اولویت شورای اسلامی شهر است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرباخیش، یاد اولین نشست مطبوعاتی شورای شهر دوره پنجم خوی بخیر! چه واژه ها و نکته ی زیبایی مطرح شد! با این مضمون که : تدوین برنامه توسعه پنج ساله شهرداری خوی مهمترین اولویت شورای اسلامی شهر است!

همگان به این موضوع اذعان دارند، به منظور دستیابی به شهر توسعه یافته، قانون مدار و سالم از همه جوانب، تعیین اهداف و ترسیم چشم انداز جهت خروج از روزمره گی بسیار لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مطابق با ماده 15 قانون نوسازی و عمران شهری؛ شهرداری های مشمول ماده 2 این قانون مکلفند با راهنمایی وزارت کشور، برنامه عملیات نوسازی و عمران و اصلاحات شهر را برای مدت 5 سال بر اساس نقشه جامع شهر و در صورتی که فاقد نقشه جامع شهر باشند بر اساس احتیاجات ضروری شهر و با رعایت اولویت آنها در حدود منابع مالی مقرر در این قانون و سایر امکانات مالی شهرداری تنظیم کرده و پس از تصویب شورای شهر و تایید وزارت کشور طرح های مربوط را بر اساس آن اجرا کنند.


اینکه قانون گذار شهرداری را بر تدوین برنامه پنج ساله مکلف کرده است، دلایل مهم و موثری دارد.


با شناخت کافی از وضعیت موجود شهری می توان یک چشم انداز و افق معقول و منطقی برای آینده شهر پیش بینی کرد و با تعیین اولویت های کاری و با تخصیص بودجه و منابع مالی طبق برنامه ترسیمی، آینده ای بهتر و مترقی را برای شهر رقم زد.


راقم این سطور فعالیت شهرداری وشورای اسلامی شهرخوی را به فال نیک میگیرد؛ بطوریکه کمسیون پژوهش، مطالعات و سیاست گذاری شورای شهر خوی در اقدامی تحسین برانگیز اقدام به ارائه فراخوان با عنوان درآمد زایی با هدف بهبود وضع اقتصادی و درآمدی شهرداری و مردم نموده و از تمامی شهروندان، نخبگان، صاحب نظران و تمام اقشار جامعه جهت همفکری و دریافت ایده ها و طرح های پیشنهادی دعوت بعمل آورده است.


ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، ایجاد رضایتمندی، افزایش مشارکت شهروندان، اعتماد سازی و رسیدن به توسعه پایدار، نیازمند برنامه ریزی و ترسیم نقشه راه روشن ( بلند مدت، میان مدت، کوتاه مدت ) است که امیدواریم شورای شهر و شهرداری خوی طبق قول های داده شده به شهروندان به این مهم دست یابند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو صحبت های ابراهیم شهرکی، پاکبان شهرداری را ببینید.

واکنش جالب پاکبان شهرداری بعد از شنیدن خبر حمله ایران به اسرائیل+ فیلم

کد خبر 847344 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم موشک حمله ایران به اسرائیل فلسطین

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است