Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا- ایلام،عظیم ایدی،معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون فیلم‌های سینمایی روز کشور در سالن سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد در مرکز این استان برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.

وی، افزود: علاوه بر سینما فرهنگ که در محل سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری ایلام به‌صورت تمام‌وقت اقدام به نمایش فیلم‌های سینمایی می‌کند، ٢ واحد سینما سیار دیگر در سطح استان در محل سالن‌های نمایش اقدام به نمایش فیلم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ایدی، بابیان اینکه در حوزه جنوبی استان در شهرستان‌های دره شهر و آبدانان یک واحد قرار دارد، ابراز کرد: در شهرستان‌های مهران و دهلران هرکدام یک واحد سینما وجود دارد که بر اساس زمان‌بندی و برحسب نیاز در شهرستان‌های مذکور به نمایش فیلم‌های سینمایی برای علاقه مندان اقدام می‌کنند.

 معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،یادآور شد: علاوه بر این، بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان سینمایی کشور منعقد گردیده، قرار است ٣ سالن دیگر در سطح استان با اولویت در سه شهرستان این استان، سالن‌های نمایش فیلم به سیستم دیجیتال پخش فیلم مجهز شوند و یک سیستم سیار دیگر نیز در شهرستان‌ها مستقر خواهد شد.

 وی،با اشاره به اینکه با این فرایند تقریباً همه شهرستان‌های استان تحت پوشش اکران فیلم‌های سینمایی قرار خواهند گرفت،ابراز کرد: در موردبازسازی سینما قدس،پس از رفع تعارض‌های موجود بین مالکین زمین و خرید کل سهام توسط یکی از مالکین، اکنون با تعاملی که بین مالک،شورای شهر، شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برقرارشده است،مالک از طریق طی مراحل قانونی به دنبال اخذ مجوزهای لازم برای ساخت مجموعه ایجاد پردیس سینمایی در یکی از طبقات آن است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی سالن‌های نمایشی روز جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های نمایشی اجرا نخواهند داشت.

بنابراین همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد