چوک: حضور در پرسپولیس شگفت انگیز بود
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۳۳۱۳
دستیار برانکو در آخرین حضور خود قبل از ترک پرسپولیس با خاطره ای تلخ روبرو شد چون شکست برابر صنعت نفت پایان چندان خوشی به همکاری او نبخشید.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :سرتن چوک دستیار برانکو ایوانکوویچ بعد از این که مشخص شد جدایی اش از پرسپولیس برای همکاری با فدراسیون فوتبال کرواسی قطعی است، برای آخرین بار در مصاف با صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روی نیمکت سرخپوشان نشست؛ به این امید که خداحافظی شیرینی با این تیم و طرفدارانش داشته باشد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
اما شکست برابر حریف آبادانی آن هم در ضربات پنالتی و وداع زودهنگام با یکی از جام های این فصل همه رویاهای سرتن چوک را بر باد داد تا او آخرین سلفی به عنوان مربی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را با کامی تلخ بگیرد. دستیار برانکو با انتشار آخرین تصویر به ثبت رسانده از ورزشگاه و طرفداران پرسپولیس پیام جالبی را منتشر کرد تا با طرفداران خود خداحافظی کند.
چوک در این پیام نوشت:
« بعد از تقریبا ۲ فصل فعالیت در باشگاه پرسپولیس علاقمندم خوشحالی و احساس غرور خودم را برای این که عضوی از درخشان ترین مقاطع این باشگاه بوده ام، ابراز دارم. تشکر از بازیکنان برای کسب نتایج فوق العاده، تشکر از هواداران برای حمایت بی نظیر همچنین تشکر از برانکو و کادر فنی به علت انجام کار گروهی که ما را منحصر به فرد ساخت.
همانند بزرگی که می گفت این پایان راه نیست، هرگز نگو هرگز… من باید ابراز کنم که این مقطع، بخش شگفت انگیزی از زندگی من بود.
با عشق
پادشاه سلفی شما».
سرتن چوک امشب برای همیشه تهران را به مقصد زاگرب ترک می کند تا همکاری اش را با فدراسیون فوتبال کرواسی به عنوان مدیر تیم های پایه آغاز کند، خداحافظی او توام خواهد شد با ورود زلاتکو ایوانکوویچ و آغاز همکاری دو برادر روی نیمکت پرسپولیس برای ادامه فصل.
منبع: پارس فوتبال
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
نمایشهای بدون سلبریتی شگفتانگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «اسب قاتلین» از ۱۹ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۹ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است. فرزاد پریدار، این روزها در نمایش «اسب قاتلین» نقش کشیش یا مانوس را بازی میکند.
پریدار درباره تجربه حضورش در «اسب قاتلین» به خبرنگار آنا گفت: در نسخه اصلی نمایشنامه؛ کشیشی به نام مانوس به واسطه طمع، خودش را به شیطان میفروشد. ولی در اجرای ما به صلاحدید کارگردان، مانوس در واقع فردی کلاهبردار است که خود را به جای کشیش جا زده است و این کار من را به عنوان بازیگر دچار چالش میکند، چون درواقع باید دو نقش بازی کنم، ولی وجه تمایر نقش من نسبت به بقیه نقشها این است که یک تیپ را بازی میکنم و از آنجایی که من ذاتاً بازیگر تیپیکال هستم این نقش برایم جذاب است.
او ادامه داد: تماشاگر در نمایش «اسب قاتلین» با اعجاز نور، صدا و قابهای زیبایی روبرو میشود. وجه تمایز نمایش «اسب قاتلین» نسبت به نمایشهای دیگر تغییر صحنه است، صحنهها خیلی سریع و در تاریکی مطلق از این رو به آن رو میشوند و واقعا چیزی شبیه شعبده بازی اتفاق میافتد.
پریدار به اهمیت نور در این نمایش اشاره کرد و گفت: محمد هاشم زاده کارگردانی است که کار با نور را خیلی خوب میفهمد و در این نمایش هم به بهترین شکل از نوراستفاده کرده و در واقع نور جزئی از بازی و بازیگرهای اصلی این نمایش است.
او با اشاره به اینکه نمایش «اسب قاتلین» روایت خطی ندارد توضیح داد: همین موضوع باعث میشود تماشاگر وقتی به خانه میرود هم ذهنش درگیر این نمایش میماند، پازلها را کنار هم میچیند و از کشفهای جدیدش لذت میبرد. این به چالش کشیدن فکر تماشاگر به نظر من بسیار جالب است و خیلی از مخاطبان به ما گفتند یا برایمان نوشتهاند که این نمایش را باید چند بار دید.
این هنرمند شیرازی اجرا در تهران را برای کسانی که از استانها و شهرستانهای دیگر میآیند رویدادی بزرگ ارزیابی کرد و افزود: به هر حال تهران پایتخت است و هنرمندان بهتر دیده میشوند. مخاطبینی که در پایتخت تئاتر میبینند حرفهایتر هستند، چون تئاترهای مختلف ازشهرهای ایران و حتی خارج از کشور دیده اند و برای بازیگر اجرا در مقابل مخاطبی که تئاتر را میشناسد خیلی ارزشمند است و باعث میشود که بیشتر تلاش کند و در نتیجه اجرای با کیفیت تری ارائه کند.
پریدار افزود: هیچ سلبریتی نداریم، ولی نمایش اسب قاتلین در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر بیشتر جوایز را کسب کرد. متاسفانه بعضی اوقات، فقط حضور سلبریتی برای مخاطبین اهمیت دارد و خیلیها به تماشای آثاری که چهرههای شناخته شده ندارد نمیروند، درحالی که حضور یک بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و تئاتر؛ به تنهایی تضمین خوب بودن آن اثر نیست و همچنین ممکن است تماشای نمایشی که هیچ چهرهای ندارد، تماشاگر را شگفت زده کند.
این بازیگر، حضور هنرمندان شهرهای دیگر در تهران را در ارتقا سطح تئاتر کشور بسیار موثر دانست و گفت: در تهران سطح رقابت از سایر استانها بالاتر است و وقتی هنرمندان شهرهای دیگر برای اجرا به تهران میآیند سعی میکنند به بهترین خودشان تبدیل شوند و این انگیزهای است که بازیگر، تلاش کند از لحاظ تجربه اجرا ومطالعه و سواد کاری؛ سطح خود را ارتقا بدهد و از مسئولین و دستاندرکاران حوزه نمایش درخواست میکنم از پتانسیل شهرستانها بیشتر استفاده کنند.
انتهای پیام/