Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@03:38:50 GMT

قهرمان وقت کشی به لیگ ایران پیوست!

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۳۵۴۰

قهرمان وقت کشی به لیگ ایران پیوست!

به گزارش جهان نيوز، تیم سپاهان در لیگ هفدهم در خط دروازه با مشکلات زیادی مواجه شده است. امسال اگرچه لی اولیویرا دروازه بان برزیلی در برخی مسابقات عملکرد خوبی داشت اما او هرگز دروازه بان ششدانگی نبود و به همین خاطر قراردادش را با سپاهان فسخ کرد.  
با جدایی اولیویرا دروازه بان های جوان تراکتورسازی نیز نتوانستند به خوبی از قفس توری این تیم حفاظت کنند و در نهایت کار به جایی رسید که مدیران باشگاه با درخواست کادرفنی به فکر جذب یک دروازه بان بزرگ بیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
از این رو شایعات زیادی درباره جذب دروازه بان هایی مانند مهدی رحمتی، محمدرضا اخباری و ... توسط سپاهانی ها مطرح شد. در این خصوص حتی مدیران سپاهان جلساتی را با مسئولان سایپا برای جذب اخباری انجام دادند اما ظاهرا تلاش های آنها به نتیجه نرسیده و به سراغ گزینه خارجی رفتند.  
 
در طی یکی، دو روز گذشته شایعاتی درباره حضور ابراهیم عالما، دروازه بان تیم ملی سوریه در سپاهان شنیده می شد و حالا با حضور این دروازه بان در تمرین طلایی پوشان باید جذب گلرهای داخلی را منتفی بدانیم.
 
عالما که در بازی های مقدماتی جام جهانی در دو مسابقه رفت و برگشت مقابل ایران قرار گرفت، در بازی رفت که به میزبانی مالزی برگزار شد، با وقت کشی هایش خود را به مردم ایران شناساند. او در آن مسابقه آنقدر خودش را زمین زد که عصبانیت کارلوس کی روش را برانگیخت و باعث شد نامش بر سر زبان ها بیفتد. حتی برخی هواداران در بازی برگشت نیز شعارهایی را علیه عالما سردادند.
 
این گلر سوری اما حالا به ایران سفر کرده و در نیم فصل دوم پیراهن سپاهان را برتن خواهد کرد. از این رو زلاتکو کرانچار سرمربی کروات سپاهان عالمای سوری را به دروازه بان های داخلی که برای جذب آنها باید هزینه زیادی انجام می شد ترجیح داده و باید دید آیا او می تواند روزهای خوبی را در ایران سپری کند یا خیر.

البته آلما علیرغم اینکه شب گذشته مذاکرات  خود را با باشگاه سپاهان به مراحل نهایی رسانده، هنوز با این باشگاه به صورت رسمی قرارداد امضاء نکرده و به  احتمال فراوان گلر سابق تیم الاتحاد سوریه امروز به صورت رسمی به هواداران سپاهان به عنوان خرید جدید طلایی پوشان معرفی می شود.

گفتنی است که سپاهان پس از دست کشیدن از جذب گلرهای داخلی با 4 دروازه بان آفریقایی نیز مذاکراتی انجام داده بود که در نهایت پس از بررسی های انجام شده ابراهیم عالما گلر تیم ملی سوریه به عنوان گزینه نهایی کرانچار به اصفهان رسیده و اکنون در آستانه ثبت قرارداد با سپاهان قرار دارد.

منبع:ورزش سه

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال

به گزارش قدس آنلاین، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیهبشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟