Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حضور تیم سامانه حمایت‌های روانی و اجتماعی در منطقه زلزله‌زده با هدف پیشگیری از پیشرفت و تشدید عوارض روانی ناشی از زلزله، بسیار مفید بود و به همین دلیل ۷ دی، تیم دیگری به این مناطق اعزام می‌شود.

محسن مومنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به تداوم ارسال کمک‌های مردمی هلال احمر به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اظهار داشت: تا کنون 290 دستگاه تریلر و کامیون و 2 فروند هواپیما، کمک‌های غیر نقدی اهدایی، توسط هلال احمر استان اصفهان را به کرمانشاه ارسال کرده‌اند ولی با این وجود، همچنان ارسال کمک‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مواد غذایی دارای تاریخ مصرف هستند، افزود: مواد غذایی در مراحل اولیه ارسال شده و وسایلی چون البسه، پتو، چادر، وسایل گرمایشی، لوازم بهداشتی و مواد شوینده موجود در انبارهای هلال احمر بعد از تفکیک با توجه به نیاز منطقه ارسال خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با  به حفظ کرامت انسانی افراد زلزله‌زده گفت: تعدادی البسه و پتوی مستعمل در میان اجناس نو وجود دارد که بعد از تفکیک و کنترل توسط اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر، جدا سازی و بقیه آن بسته‌بندی و آماده ارسال به منطقه می‌شود.

وی پیرامون بازخورد اعزام گروه سحر به مناطق زلزله‌زده بیان کرد: حضور تیم سامانه حمایت‌های روانی و اجتماعی در منطقه زلزله‌زده با هدف پیشگیری از پیشرفت و تشدید عوارض روانی ناشی از زلزله، بسیار مفید بود و به همین دلیل 7 دی، تیم دیگری برای تقویت مهارت‌های اجتماعی بازماندگان و افزایش توان انطباق و آماده سازی جامعه محلی به این مناطق اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

R41346/P1486/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: صبح امروز در محور نقده - پیرانشهر (پست دوآب)واژگونی پراید گزارش شد.

 حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان