Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:نویسنده کتاب تربیت انقلابی گفت:مهمترین آسیبی که امروز جبهه فرهنگی انقلاب را تهدید می کند این است که محصولاتی که در این حوزه تولید می شود فاقد جذابیت و دارای محتوایی طولانی است لذا اقبال کمتری از این کتاب ها می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، صاحب جمعیان، نویسنده کتاب تربیت انقلابی امروز در مراسم رونمایی از پنج عنوان کتاب که از سوی انتشارات لشگر فرشتگان وابسته به سازمان بسیج جامعه زنان منتشر شده است در مراسم رونمایی از این کتاب گفت: مهمترین آسیبی که امروز جبهه فرهنگی انقلاب را تهدید می کند این است که محصولاتی که در این حوزه تولید می شود فاقد جذابیت و دارای محتوایی طولانی است لذا به همین دلیل مخاطبان اقبالی از این محصولات ندارند و بیشتر به سراغ محصولاتی می روند که کوتاه بوده و دارای جذابیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صاحب جمعیان با بیان اینکه هدف ما از تالیف این کتاب ها کارآمدی برای مخاطبان است، تصریح کرد: وقتی مخاطب کتابی را می خواند تجربه ای از سر می گذراند که می تواند آن تجربه را در زندگی اش به کار ببرد لذا تصمیم گرفتیم فضای ساختاری محصولات را به این سمت ببریم که محتوای کتاب در عین حال که جذاب باشد، طولانی نباشد،لذا کار نوینی را آغاز کردیم و درصدد هستیم در تجربه‌های بعدی با استناد به انتقادات سازنده مجموعه‌های برتری را ارائه دهیم.

 

نویسنده کتاب تربیت انقلابی تصریح کرد: با توجه به بازخوردهایی که از این کتاب ها صورت گرفته خوشبختانه اقبال خوبی داشته است.

 

وی گفت: ما در بسیاری از کتاب هایی که ارایه می دهیم سعی می کردیم پیامی به مخاطب برسانیم ولی اگر کتاب فاقد جذابیت باشد یا باید مانند بسیاری از کتاب ها به کتابخانه هدیه شود و یا اینکه مخاطب نتواند ارتباطی با آن برقرار کند، این آسیبی است که باید در تولید محصولات فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به محتوای کتاب تربیت انقلابی بیان کرد:منابعی که ما در حوزه تربیت  کودکان داریم ،عمدتا روانشناسی و دینی است ، اگر بخواهیم از کتابی استفاده کنیم که کودکان را به سمت ارزش های انقلابی سوق دهیم این منابع بسیار اندک است و معمولا دست پدرها و مادرها خالی از این منابع هستند لذا ما کتاب تربیت انقلابی را برای برطرف کردن این مسئله تدوین کردیم.

 

وی با بیان اینکه کتاب خانم فرمانده شامل مجموعه‌ای از خاطرات کوتاه مردی که همسر یک خانم فرمانده است افزود: بانوانی که گرایش انقلابی و فرهنگی دارند نباید به سبب فعالیت‌هایشان در رسیدگی به خانواده کوتاهی کنند، بنابراین با معرفی چنین الگوهایی و بیان تجربه‌هایی از زندگی شخصیشان تلاش کردیم به الگوسازی بپردازیم.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند

ایسنا/اردبیل امام جمعه نمین طلاب حوزه علمیه خواهران را سنگربانان عرصه تربیت دانست و به حمایت همه جانبه مراکز فرهنگی و آموزشی از این مجموعه دینی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ کریم اسدزاده، هشتم اردیبهشت در نشست ستاد پذیرش مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) نمین که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نشر و ترویج معارف علوم دینی، گفت: بازتاب عملکرد حوزه‌های علمیه خواهران در پرورش نیروی انسانی در جامعه امری مهم و انکارناپذیر است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور بانوان طلبه در تمامی عرصه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی افزود: امروزه وضعیت کنونی جامعه و هجمه‌های مختلف دشمنان، بسترسازی برای تحصیل در حوزه علمیه بانوان را بیش از گذشته ضروری کرده است.

امام جمعه شهرستان نمین بیان کرد: تربیت دینی، نقش مهمی در هدایت نسل حاضر و آینده دارد و به‌طور قطع تحقق این هدف با تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران میسر می‌شود.

حجت‌الاسلام اسدزاده اثرگذاری و عملکرد خواهران طلبه را ستودنی توصیف و اظهار کرد: مسئله جذب و پذیرش حوزه علمیه خواهران مسئله مهمی در زمینه پرورش بانوان فعال انقلابی و جهادی می‌باشد.

وی بانوان طلبه را سنگربانان عرصه تربیت دانست و تصریح کرد: نقش مراکز فرهنگی و آموزشی در حمایت مادی و معنوی از حوزه‌های علمیه خواهران در امر پذیرش بایستی پر رنگ باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق