Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@11:21:59 GMT

رشد 40 درصدی تولیدات پژوهشی واحد بندرگز در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۵۰۷۰

رشد 40 درصدی تولیدات پژوهشی واحد بندرگز در سال جاری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز از افزایش 40 درصدی تولیدات پژوهشی دانشگاهیان واحد بندرگز در سال 96 خبر داد.

سورنا نسیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «در 9 ماهه نخست سال جاری بیش از 45 کتاب و مقاله علمی پژوهشی از سوی استادان و دانشجویان واحد بندرگز در همایش ها و کنفرانس های مختلف داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نسیمی تصریح کرد: «از این تعداد پژوهش، 4 جلد کتاب و30 مقاله از سوی اعضای هیأت علمی و 14 مقاله نیز از سوی دانشجویان رشته های روانشناسی و برق در همایش های ملی، بین المللی و مجلات معتبر پژوهشی به چاپ رسیده است.»

رئیس واحد بندرگز افزود: «از ابتدای سال جاری حمایت از تولیدات پژوهشی استادان، توسعه خدمات پژوهشی، طرح‌های دانش‌بنیان و کارآفرینی در راس برنامه های معاونت آموزشی پژوهشی واحد بندرگز قرار گرفته است تا اعضای هیأت علمی و دانشجویان پژوهشگر با تمرکز بیشتر به تولید آثار پژوهشی خود بپردازند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی ترانزیت از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳

ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال 1403 با تدوام شیب افزایشی در ماه‌های اخیر، به رقم یک میلیون و 600 هزار تن رسید.

 این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ترانزیت خارجی در مدت یاد شده از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام گرفته است.

این گزارش می افزاید: در فروردین ماه سال جاری، 486 هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، 377 هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و 203 هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ ماه
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی