Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@12:52:12 GMT

11/5 میلیون دختر و پسر در سن ازدواج

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۶۹۴۶

رویداد۲۴-مدیرکل مشارکت‌های مدنی قوه‌قضاییه با تأکید بر ضرورت توسعه‌های آموزش‌های همسرداری و مهارت‌های زندگی گفت: هم اکنون ۱۱.۵ میلیون دختر و پسر در سن ازدواج هستند.سید علی‌اصغر رفاهی در همایش سازمان‌های مردم نهاد با اشاره به اینکه توسعه آموزش مهارت‌های زندگی زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی  در جامعه است، اظهار داشت: توسعه آموزش های همسرداری و مهارت‌های زندگی پیش از ازدواج در جامعه ضروری است و این امر نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و طلاق در جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل پیشگیری‌ مردمی و مشارکت‌های مدنی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌ قضائیه با اشاره به اینکه باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در بخش کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره گرفت، ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد زمینه مشارکت مردم را در این بخش فراهم می‌کنند.وی ادامه داد: بسیاری از افراد به آموزش‌ها و مهارت‌های زندگی توجه نمی‌کنند و باید تلاش شود که این آموزش ها در جامعه فراگیر شود.

رفاهی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت هیئت‌های مذهبی در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره گرفت افزود:  90 هزار هیئت مذهبی و سازمان مردم نهاد فعال در سطح کشور وجود دارد که باید از این ظرفیت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرایم بهره گرفت

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم و راهکاری مناسب برای دوری از فضای مجازی برای آن‌ها است.

به گزارش مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی بیان داشت: تلاش می‌شود که با توجه به آسیب‌های فضای مجازی، برنامه‌های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه‌های طلایی با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • از معلم جان روشن یافتیم‌
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟
  • نگرانی از کاهش سطح دینداری و افزایش بی اعتمادی در جامعه در یادداشت عباس عبدی
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...