Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@17:32:24 GMT

تقابل خلبان جنگنده اف-۱۸ آمریکا با شیء ناشناس پرنده+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۶۹۶۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش شریان نیوز،روزنامه نیویورک‌تایمز به تازگی در گزارشی جنجالی برنامه‌ای سری وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) را برای جستجو و تحقیقات درباره یوفوها یا اشیا ناشناس پرنده خبر داده بود.این فیلم بخشی از پرونده افشا شده توسط روزنامه نیویورک‌تایمز از تقابل جنگنده‌های آمریکا با یک شیء ناشناس پرنده را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلبان‌های آمریکا با دیدن این شیء و سرعت عجیب آن شگفت زده شده‌اند.

در بخشی از اسنادی که نیویورک‌تایمز به دست آورده گزارش‌هایی از ثبت مشاهده اشیایی پرنده با سرعت بسیار بالا بدون داشتن نیروی محرکه قابل مشاهده یا ابزار پرواز مرسوم هواپیماهای انسان وجود دارد. در این اسناد فیلم‌هایی از تقابل جنگنده‌های آمریکا با اشیاء ناشناس وجود دارد. در یکی از موارد ۲ فرونده جنگنده F/A-18F نیروی دریایی آمریکا در سال ۲۰۰۴ از روی یک ناو هواپیمابر در خلیج سن دیگو به پرواز درآمدند تا اشیاء ناشناس را تعقیب کنند.

گزارش و صدای بی‌سیم ضبط شده خلبان‌ها در آن زمان نشان می‌دهد که اشیاء ناشناس دیده شده سرعت‌شان از این جنگنده‌ها بیشتر بوده و جنگنده‌ها نتواسته‌اند به گرد پای آن برسند. یکی از خلبان‌های گفته است زمانی که قصد داشته به این شیء نزدیک شود این یوفو چنان سرعت گرفته که تاکنون در عمرش چنین چیزی ندیده بوده است. مسئله عجیب که خلبان‌ها به آن اشاره کرده‌اند وجود نداشتن هیچ نوع روتر یا بال و موتور قابل دید در این شیء پرنده است.

loadingجهت دانلود فایل کلیک نمائید

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)

به گزارش ورزش سه، ملوان و سایپا دو تیمی که حدود 8 سال پیش آخرین تقابل لیگ برتری را مقابل هم برگزار کردند امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هم قرار خواهند گرفت و یک دیدار کلاسیک را برگزار خواهند کرد!

تیم‌های باسابقه لیگ برتر ایران که در سال‌های هر دو آنها به لیگ آزادگان سقوط کردند و نتوانستند دیگر در سطح اول فوتبال ایران مقابل هم قرار بگیرند و امروز فرصت این را خواهند داشت تا در جام حذفی به مصاف هم بروند!

از آخرین تقابل آنها در لیگ برتر تغییرات زیادی در دو تیم صورت گرفته و با شکل و شمایلی کاملا متفاوت به میدان خواهند رفت، در تیم سایپا ستاره هایی چون مهدی ترابی، علی قلی زاده، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی،میلاد میداووی حاضر بودند و در تیم ملوان هم حسین حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان،عزت پورقاز،حسین ماهینی، مازیار زارع و جلال رافخایی حضور داشتند و بسیاری از این بازیکنان از فوتبال خداحافظی کردند و تعدادی دیگر در سطح اول فوتبال ملی ایران حضور دارند.

آخرین تقابل آنها هم به بازی در لیگ آزادگان در اردیبهشت 1401 باز می‌گردد که در نهایت به صعود ملوان به لیگ برتر ختم شد و در آن مسابقه هم ملوان دو بر صفر سایپا را شکست داد و یک گام دیگر به صعود و صدرنشینی نزدیک شد.

این دو تیم امروز در شرایط متفاوتی مقابل هم قرار خواهند گرفت، ملوان با عملکرد خوبی که در لیگ برتر داشته در رتبه های بالای جدول حضور دارد و سایپا در لیگ آزادگان شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهد داشت و یک فصل دیگر برای بازگشت به لیگ باید منتظر بماند.

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • ایجکت خلبان میگ ۲۹؛ دو ثانیه قبل از سقوط + فیلم
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • گسترش بحران تقابل ارزش‌های لیبرال با آزادیخواهان
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان
  • سرعت فوق‌العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی (+عکس)