Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دانشگاه خلیج فارس اظهار کرد: آزاد اندیشی تفکرات دانشجو و طلبه مبنای هر دو ی آنها ولایت مداری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، حجت‌الاسلام‌ رضا جمالی  در همایش وحدت حوزه و دانشگاه‌ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم گفت: یکی از پیشرفت های ارزشمند تنگستان مسئله عالم پروری و دلاور خیزی این ملت است شما می دانید هر مجموعه ای ارزش و بزرگی آن به منابع انسانی است و این قبل از منابع مالی و امکانات آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان داشت: یک شخصیت می تواند محوریت پبدا کند برای ارتقائات مختلف علمی و پژوهشی و سیاسی و اجتماعی است و یکی از بزرگانی که شاید سال های قبل زیاد این شخصیت بزرگ مرد ناشناخته بود  ولی هم اکنون این شخصیت شناسانده شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دانشگاه خلیج فارس در  ادامه افزود: امروز این تنگستان، تنگستان عالم پرورر است مبنای پیشرفت استان بوشهر با تنگستان و علمای مانند علم الهدی اهرمی شناسانده شد و این یک عظمتی است برای مجموعه ی استان است.

حجت السلام جمالی در ادامه  با تاکید بر تبیین عظمت علما و مفاخر  به وسیله طلاب و دانشجویان گفت: جسم و روح که مبنای دانشگاه و حوزه است در پیروزی انقلاب اسلامی نیز  دانشگاهیان هم ورود پیدا کردند و یکی از اصیل ترین پیروزی انقلاب اسلامی  و علل اصلی آن همین ورود وحدت حوزه و دانشگاه است.

حجت السلام جمالی خاطر نشان کرد: بزرگانی مانند شهید مفتح با ورود خود در دانشگاه ها  مشخص کردند که  علم با دین به همراه هم می توانند انسان کاملی را به جامعه تقدیم کنند.

وی گفت: امروز می بینیم  انقلاب شکوهمند اسلامی در این پیچ تاریخی بزرگ توانسته است حرف خود را برای جهان بزندو مقام معظم رهبری خیلی زیبا فرمودند که باید این دو شعبه باشند یعنی علم و دین از یک موسسه ، و آن موسسه انسان سازی است که امروز این کار انجام شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «افق تحول دانشگاه ۲ » با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همایون معاون علوم‌انسانی و هنر و مدیران و اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی سراسر کشور از ساعت ۱۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در واحد شاهرود دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096922

دیگر خبرها

  • جامعه‌شناختی تفکرات اجتماعی
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود