Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصلاح‌طلبان نباید اجازه دهند احمدى‌نژاد با جهت‌گیرى علیه برخى مسئولین مخالف اصلاحات، خود را در کنار اصلاح‌طلبان قرار داده و کسب موقعیت کند.

ایران آنلاین /در جلسه سه شنبه شب شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، به پیشنهاد دبیرکل و رای شورای مرکزی، قائم مقام دبیرکل و سخنگوی این حزب انتخاب شدند. به گزارش ایلنا، در این جلسه آذر منصوری که در گذشته به عنوان رئیس کمیسیون سیاسی حزب فعالیت می‌کرد، به عنوان قائم مقام دبیرکل انتخاب شد و حسین نورانی‌نژاد، عضو و دبیر سابق دفتر سیاسی حزب به عنوان سخنگو تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه این حزب همچنین هادی خانیکی به عنوان رئیس کمیسیون علمی و فرهنگی، مرتضی مبلغ رئیس کمیسیون سیاسی، حمیدرضا جلائی‌پور رئیس کمیسیون اجتماعی، سیدمحمود میرلوحی رئیس کمیسیون امور زیربنایی و محیط زیست و سیدمحمود حسینی رئیس کمیسیون توسعه و مطالعات مناطق حزب انتخاب شدند. انتخاب روسای دو کمیسیون باقی مانده حزب، کمیسیون‌های اقتصادی و مطالعات زنان به جلسات آینده شورای مرکزی موکول شد.

همچنین در این جلسه گزارشى از مباحث دفتر سیاسى در خصوص اقدامات و اظهارات احمدى‌نژاد مطرح و تأکید شد که اصلاح‌طلبان نباید اجازه دهند احمدى‌نژاد با جهت‌گیرى علیه برخى مسئولین مخالف اصلاحات، خود را در کنار اصلاح‌طلبان قرار داده و کسب موقعیت کند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 عباس امیری‌فر از نزدیکان سابق محمود احمدی نژاد مدعی شد: «به احمدی نژاد گفتم با هر کی میخوای دربیفت ولی آقا، رهبر و ولی فقیه توعه. احمدی نژاد گفت مشکل ما خود ایشونه!» ادعای مشاور سابق احمدی نژاد را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد