Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@08:09:13 GMT

اجرا سند ۲۰۳۰ با عنوان دیگر ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۸۰۰۰

اجرا سند ۲۰۳۰ با عنوان دیگر ادامه دارد

جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در دیدار با آیت الله بوشهری، از ادامه اجرا سند ۲۰۳۰ با محور های حمایت از روسپیگری، عادی سازی زنا و فحشاء به نام ازدواج سفید و ترویج سقط ابراز نگرانی کردند.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، به مناسبت هفته پژوهش، کبری خزعلی عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و جمعی از اساتید حوزه زنان و خانواده و اساتید دانشگاه دوشنبه (27 آذر) با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه با موضوع لزوم توجه اساتید حوزه و دانشگاه به نفوذ آموزشی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوشهری در این دیدار ضمن اشاره به لزوم توجه اساتید حوزه و دانشگاه به اسناد 2030
گفت: باید به اسناد 2030 که به عنوان آموزش برای همه و برنامه توسعه هزاره از سال (2015-2000) پیاده شده است، توجه کنیم. اگر روند این اسناد ادامه یابد کلیه سبک زندگی و ارزش های دینی و ملی را به حراج گذارده و تقلید پوچ و تبعیت از ره آوردهای فرهنگ غرب را به ارمغان آورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اجرای چنین اسنادی در کشور موجب می شد تا به جای نسلی مانند شهید حججی ها، نسل منحرف خودباخته، واداده، معتاد و غرق در فحشا ایجاد شود؛ اما با تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت های مراجع عظام تقلید این سند ننگین در تیرماه 96 به دستور رئیس جمهور لغو شد.

در ادامه اساتید حاضر در جلسه، ضمن تشکر از هوشیاری همیشگی علمای عظام و مراجع عالیقدر به ویژه همکاری و همراهی با مقام عظمای ولایت در حوادث واقعه نظیر سند 2030 اظهار داشتند: با وجود دستور لغو، هنوز حکم ریاست جمهوری در این باره مورد توجه زیر مجموعه خود دولت به ویژه معاونت امور زنان و وزاری زیربط قرار نگرفته است و اجرای سند با نام هایی دیگر و با دور زدن حکم رئیس جمهور ادامه دارد.

اسناد و مدارکی، دال بر اجرای وسیع آموزش جنسی تحت عناوین سلامت یا پیشگیری از ایدز ارائه و بر اجرای وسیع بندهای 3، 4 و 5 سند 2030 برای سکولار کردن جامعه با برنامه هایی چون حمایت از روسپیگری، عادی سازی زنا و فحشاء به نام ازدواج سفید، ترویج سقط با ظاهر غیر علمی غربالگری و آموزش های مبتنی بر حیازدایی به نام کنترل ایدز، تغییر قوانین نظیر بالا بردن سن ازدواج و منع ازدواج نوجوانان و محروم کردن آنان از زندگی سالم و با نشاط، حذف اذن همسر، تخریب خانواده و... اشاره کردند و افزودند این نگرش فمینیستی به نام دفاع از زن، استفاده ابزاری از او برای تماشاچی ورزش مردان شدن را مهمترین مطالبه و حق زنان می دانند و جالب است که طبق اسناد موجود که در وال استریت ژورنال در سال 94 چاپ شده است این خط مشی دقیقاً همان دستورالعمل معاندین در آمریکا برای براندازی و فروپاشی نظام اسلامی است. آن سند دستور ایجاد جنبش زنانه با ادعای نابرابری زنان در ایران و ضرورت مبارزه با حجاب و احکام اسلامی و ایجاد مجلس آنلاین در مقابل دولت و مجلس و حتی تأکید بر مبارزه برای ورود در ورزشگاه را نقشه براندازی می داند.

در این نشست بوشهری ضمن تشکر از اهتمام اساتید زن حاضر در جلسه گفت: اگر اهتمام و همکاری و همراهی همه علما و مراجع عظام با مقام عظمای ولایت نبود اجرای سند 2030 لغو نمی شد. البته بنا بر اطلاعاتی که به دست ما می رسد و مستنداتی که این جمع ارائه نموده است، هنوز در حال اجرا است و این حاصل افکاری است که آموزش دیدگاه غرب و غربزدگان و مرعوب شدگان در حال برنامه ریزی و نفوذ هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه تأکید کرد: الزاماً جنگ مسلحانه و سخت باعث ضربه نمی شود بلکه جنگ نرم و نفوذ، بسیار شدیدتر و قوی تر است که باعث بی تفاوتی و وادادگی در نظام می شود. بررسی، دقت نظر و تحقیقات موثر اساتید حوزه و دانشگاه در شناخت راه های نفوذ بسیار ضروری است و لازم است تا اطلاعات و مستندات حوزه ها برسد.

بوشهری افزود: اگر اطلاع رسانی دقیق باشد موجب ایجاد تحرکات و انجام تحقیقات و ارائه مستندات در حوزه و حتی تشکیل همایش ها و نشست های نقد و بررسی خواهد شد که به اتخاذ تصمیم مناسب توسط مسئولین محترم دولت منجر خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • فرهنگ مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است
  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان /مگر مضرات مشروب خوردن را نمی‌دانند؟
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی