Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

کارل بیلت در توییتر نوشت: آمریکا در موضوع اورشلیم ( قدس) در شورای امنیت 14-1 باخت و حالا با عصبانیت اعضای مجمع عمومی سازمان ملل را تهدید می کند.

نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در روز دوشنبه گذشته در باره طرح پیشنهادی مصر در خصوص رد اقدام دونالد ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با حمایت 14عضو این شورا مواجه شد، اما آمریکا این قطعنامه را وتو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجمع عمومی سازمان ملل متحد قرار است روز پنجشنبه(فردا)پیش نویس قطعنامه مخالفت با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را به رای بگذارد. انتظار می رود این قطعنامه با اکثریت قابل توجهی مورد تصویب قرار گیرد.

نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل روز چهارشنبه با تهدید کشورها در مخالفت با اقدام آمریکا در نامه ای تهدید آمیز به نمایندگان کشورهای مختلف درسازمان ملل متحد نوشت:رئیس جمهوری آمریکا رای آنها در مجمع عمومی این سازمان در مخالفت با تصمیم واشنگتن در مورد بیت المقدس را زیر نظر دارد.

به گزارش ایرنا، در نامه نیکی هیلی به نمایندگان کشورهایی که انتظار می رود به پیش نویس قطعنامه رای مثبت دهند آمده است: «رئیس جمهوری [آمریکا] این رای گیری را به دقت زیر نظر دارد و از من خواسته است در مورد کشورهایی که علیه ما رای می دهند به او گزارش دهم.»

سفیر آمریکا در سازمان ملل در پایان این نامه از نمایندگان کشورهای عضو مجمع عمومی خواسته است «پرسشها و نگرانی های» خود را با او و همکارانش در میان بگذارند.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات انجام گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

سرهنگ قلی پور گفت: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس، افزود: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • مصر: جنگ طلبی اسرائیل امنیت کل منطقه را تهدید می کند
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل