Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@15:20:09 GMT

شخصیت شناسی از روی اندازه انگشت ها

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۸۴۴۰

شخصیت شناسی از روی اندازه انگشت ها

انسان ها متفاوت آفریده شده اند به همین دلیل دو نفری که ملاقات می کنید ممکن نیست یک شخصیت مشابه داشته باشند. همین باعث شده دنیایی که در آن زندگی می کنیم مکان سرگرم کننده و جالبی برای زندگی کردن باشد.

اما در رابطه با شخصیت ها باید بگویم که می توانیم انسان ها را به چند گروه شخصیتی تقسیم کنیم. ویژگی های شخصیتی مثل مهربانی، اعتماد به نفس، استقامت و… را می توان در خیلی از آدم ها مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که انسان ها با هم متفاوت هستند اما می توانند ویژگی های شخصیتی مشابهی را با هم داشته باشند.

اگر دوست دارید شخصیت فرد مقابل را بیشتر بشناسید یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که به انگشت های او نگاه کنید. شاید به نظرتان کمی عجیب بیاید اما به ما اعتماد کنید. از روی اندازه انگشت اشاره و انگشت حلقه می توانید به ویژگی های شخصیتی فرد تا حدودی پی ببرید. پس نگاهی به انگشت های خودتان بیندازید و به ویژگی های شخصیتی خودتان را بیشتر بشناسید.

A.جذاب  و واقع بین

آیا انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره است؟ پس شما فردی جذاب و واقع بین هستید. پس کسانی که انگشت حلقه آن ها بلندتر از انگشت اشاره است شخصیت جذابی دارند که از همان برخورد اول دیگران را به خود جذب می کنند. طبیعت کاربردی و حلال مشکلات آن ها باعث می شود از کودکی به رشته های مهندسی و علمی گرایش بیشتری داشته باشند. هر مشکلی که سر راه آن ها قرار بگیرد در زمان خیلی کوتاهی رفع خواهد شد.

B.با اعتماد به نفس

آیا انگشت اشاره شما بلندتر از انگشت حلقه است؟ این یعنی شما اعتماد به نفس بالایی دارید. این گونه افراد به قدری به خودشان اعتماد دارند که بعد از تصمیم گیری هرگز پشیمان نمی شوند. آن ها هیچوقت از ریسک کردن نمی ترسند و برای چیزی که می خواهند سخت تلاش می کنند و تا زمانی که به هدف نرسند خسته نمی شوند.

C.آرام و صلح طلب

اگر انگشت اشاره و انگشت حلقه به یک اندازه هستند پس انسان آرام و صلح طلبی هستید. شما سعی می کنید جلوی هرج و مرج را در زندگی بگیرید و شخصیتی آرام، خونسرد، سازمان یافته و منظم هستید. این افراد برای خانواده، دوستان و همکاران انسان های قابل اعتمادی هستند و طبیعت وفادار و آرامبخشی دارند. آن ها تا جایی که می توانند از درگیری و دعوا اجتناب می کنند و در سازگاری و وفق دادن خودشان با دیگران و شرایط تمام تلاششان را می کنند.

شما کدام یک از موارد بالا بودید؟ آیا با ویژگی های شخصیتی شما مطابقت داشت؟ امیدوارم این مطلب به شناخت شخصیت خودتان یا دیگران به شما کمکی کرده باشد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: با توجه به این فرمان رهبری، هر کسی باید در حوزه کاری خود، در عمل نشان دهد که به آن پایبند است و در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید حرکت کند.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه همواره تاکید دارد که دستگاه قضا باید در کنار مدیران اجرایی، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باشد و از اهرم‌های قانونی خود برای رفع مشکل تولید بهره ببرد. 

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بی‌تردید هر اندازه شاهد رونق اشتغال در استان و در نتیجه کاهش بیکاری باشیم به همان اندازه بزهکاری و اختلافات خانوادگی و در نتیجه تولید پرونده برای دستگاه قضایی به حداقل می‌رسد.

وی با ابراز خرسندی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی استان برای رفع مشکل تولید در آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به برخی مشکلات واحدهای تولیدی، باید همانند گذشته مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی تلاش کنند تا مشکلات این واحدها مرتفع و به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • مصرف الکل های سمی در هر اندازه ای خطرناک است
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی