Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ملوان امروز جلسه عجیبی با مدیران سیاه جامگان برگزار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که جلسه معارفه رضا عنایتی چند روز پیش در مشهد برگزار شد و مدیران باشگاه از او به عنوان سرمربی این تیم تا پایان فصل یاد کرده بودند، امروز نادر دست نشان با مدیران سیاه جامگان جلسه ای برگزار کرد و گفته می شود برای قبول هدایت این تیم با مسوولان باشگاه به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیب ماجرا این است که دست نشان هم اکنون سرمربی ملوان است و اینکه او بدون فسخ قرارداد با این باشگاه با مسوولان باشگاه سیاه جامگان توافق کرده است از ابهام های این ماجرا است.

عنایتی پیش از این اعلام کرده بود که برای دو بازی سرمربیگری سیاه جامگان را قبول کرده است و با اصرار مدیران باشگاه سیاه جامگان به عنوان سرمربی دائم این باشگاه انتخاب شد ولی حالا با مذاکره مدیران این باشگاه با نادر دست نشان او در آستانه برکناری از سمتش قرار گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، شورای امنیت قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای را در رابطه با کشف گورهای دسته جمعی در غزه برگزار کند.

این جلسه به درخواست الجزایر برگزار خواهد شد.

این جلسه قرار است روز سه شنبه برگزار شود و هنوز مشخص نیست چه کشورهایی طی آن به ارائه توضیحات در مورد موضوع جلسه برای اعضای شورای امنیت خواهند پرداخت.

در هفته های اخیر همزمان با عقب نشینی نظامیان صهیونیست از برخی مناطق غزه، گورهای دسته جمعی متعددی درنوار غزه کشف و صدها جسد از آنها خارج شده است.

کد خبر 6096917 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!