Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@09:47:33 GMT

آغازساخت پل رودخانه رمشک قلعه گنج

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۹۴۳۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به گفته سعیدی کیا این پل با چهار دهنه 5متری به طول 30 متر و با اعتبار ده میلیارد ریال به مدت چهار ماه ساخته خواهد شد.
همچنین سعیدی کیا در بازدید ازمدرسه دخترانه حضرت زینب دهستان رمشک، از ساخت خوابگاه برای این مدرسه هم خبر داد.
وی در ادامه سفرش به قلعه گنج از روند ساخت زمین ورزشی فوتبال دهستان رمشک بازدید کرد این زمین ورزشی با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال تجهیز ودر اختیار ورزشکاران قرارمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعیدی کیا در جمع مردم روستای ده بالا دهستان رمشک قول ساخت یک دبیرستان را داد و از طرح توان افزایی این روستا بازدید کرد.
وی در این سفر که پاک سرشک معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هم وی راهمراهی می کرد از کارگاه آموزش فنی و حرفه ای روستای سرمیدان هم بازدید کرد.
باحضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور کلنگ یک باب مرکز درمانی بستر در دهستان رمشک هم به زمین زده شد این مرکز ده تختخوابی با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال تا سال آینده ساخته و به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر کل مدیریت بحران استان در شهرضا گفت: در سطح استان ۳ هزار کیلومتر رودخانه داریم که برای پیشگیری و کنترل سیل باید ۴۰۰ کیلومتر از این رودخانه‌ها به صورت ویژه ساماندهی شود.
منصور شیشه فروش افزود: تصرفات و آزادسازی مسیر رودخانه ها، اجرای طرح‌های ساماندهی رودخانه ها، آزادسازی مسیل‌ها و اصلاح و بازسازی مناطق اولویت پذیر در مسیر رودخانه‌ها نیاز به اعتبار دارد که وزارت نیرو این اعتبار را باید تامین کند.


به گفته وی در زمینه فرونشست زمین اجرای طرح‌های تعادل بخشی منابع آب و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی فقط با احیای رودخانه زاینده رود محقق می‌شود که تامین اعتبار برای تکمیل طرح‌های تامین آب برای حوزه زاینده رود و جلوگیری از بارگذاری‌های غیرقانونی، جزو تعهدات وزارت نیرو است.


مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: برای جلوگیری از تشدید فرونشست زمین، کنترل کانون‌های گرد و غبار و رفع مشکلات مرتبط با کم آبی و خشکسالی باید نسبت به تامین حقابه‌های قانونی کشاورزی و زیست محیطی رودخانه زاینده رود، احیای تالاب گاوخونی و تامین حقابه‌های تالاب که بر اساس مطالعات انجام شده، سالانه ۱۷۶ میلیون متر مکعب است، اقدام شود.

دیگر خبرها

  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر
  • تصاویر اتصال 5 رودخانه به دریاچه ارومیه