Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، در این جشنواره که به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شده است لوح تقدیر و تندیس نشان برنزی تعاملات الکترونیکی به روابط عمومی بانک توسعه صادرات تعلق گرفت.

در این مراسم از 15 بنگاه برتر صنعتی و معدنی و تجاری که براساس ارزیابی های تخصصی، وب سایت هایشان ، حائز بیشترین امیتازات شده بودند در سه بخش بنگاه های بزرگ، متوسط و کوچک با اهداء نشان های برتر تعاملات الکترونیکی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش بنگاه‌های بزرگ صنعتی، شرکت های پتروشیمی مارون و کویر تایر به ترتیب نشان های نقره ای و برنزی تعاملات الکترونیکی، در بخش بنگاه‌های بزرگ معدنی، شرکت خالص سازان روی زنجان موفق به کسب تندیس بنگاه پیشرو در تعاملات الکترونیک و در بخش بنگاه‌های تجاری بزرگ، بیمه سرمد، بانک رفاه کارگران و بانک توسعه صادرات ایران به ترتیب تندیس های نقره ای و برنز جشنواره را دریافت کردند.

دومین جشنواره وب کسب و کار در بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری با هدف معطوف ساختن توجه مدیران فناوری اطلاعات در واحدهای صنعتی، معدنی و بازرگانی به وضعیت پورتال و وب سایت بنگاه تحت مسئولیت آنها برگزار شد.

در این جشنواره به شرایط و قابلیت های لازم برای پیشبرد اهداف کسب و کار بنگاه در فضای مجازی، به ویژه در عرصه تعاملات بین المللی و نیز ایجاد انگیزه برای این واحدها به سوی برنامه های توسعه کمی و کیفی پرداخته می شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم

در مراسمی که ۲۰۰ راوی کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند، از ۱۰ راوی و فعال تبلیغی روحانی با اهدای تندیس عبای خاکی قدردانی شد.

این راویان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک و سیره شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند و روایتگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در بازدید کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم