Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، این دیدار در  سالن دوهزارنفری مهاباد برگزار شدکه ست های اول و دوم این بازی را تیم ملوان تهران  با نتایج 25بر14و25بر20برنده از زمین خارج شد اما ازست سوم به بعد بازیکنان تیم مقاومت مهاباد توپ و میدان را به دست گرفتند و سه ست پیاپی را با نتایج 28بر 26، 25بر 18و15بر سیزده ازآن خودکردندودرنهایت سه بر دو برنده این دیدارشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم  والیبال مقاومت مهاباد با این برد شش امتیازی شد و در رده هفتم گروه B این رقابتها باقی ماند .

مربیگری تیم مقاومت مهاباد را  صادق امیری مربی فصل پیش این تیم بر عهده داشت .

 انتهای پیام/ع

برد شیرین تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها

به گزارش قدس آنلاین اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی- حماس یکشنبه شب ۱۶ اردیبهشت ماه در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، وی را در جریان پاسخ حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف جنگ علیه غزه قرار داد.

هنیه در این تماس تلفنی بر موضع حماس در ایستادگی بر احقاق حقوق ملت فلسطین برای هر توافق سیاسی تاکید کرد.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی- حماس گفت: «ما پاسخ حماس به طرح پیشنهادی مصر و قطر را برای توقف حملات رژیم اسراییل، تبادل اسرا، رفع محاصره انسانی و سایر شروط خود ارسال کردیم. اکنون توپ در زمین مقابل است.»

هنیه تاکید کرد: ما در نیات خود صادق هستیم.

وزیر امور خارجه نیز ضمن تجلیل از ایستادگی قهرمانانه ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی در جنگ و نسل کشی علیه غزه در هفت ماه گذشته، گزارشی از تحرکات دیپلماتیک اخیر جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و مقاومت در مجامع بین‌المللی از جمله حضور فعال در پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در گامبیا ارائه کرد.

امیرعبداللهیان همچنین حمایت جمهوری اسلامی ایران را از طرح ارایه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، تبادل اسرا، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسراییلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • تدوین برنامه مراقبت از راه دور نوزادان نارس بعد ازترخیص در اصفهان
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟