Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:36:13 GMT

ساخت حدود 70 هزار واحد مسکن مهر در کشور باقی است

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۲۹۳۶

ساخت حدود 70 هزار واحد مسکن مهر در کشور باقی است

مهاباد- ایرنا- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه عزم دولت برای پایان مسکن مهر در سال جاری جدی است، گفت: ساخت حدود 70 هزار واحد مسکن مهر در کشور باقی مانده است.

احمد اصغری مهرآبادی روز پنجشنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان مهاباد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر کشور تاکنون عملیات ساخت بیش از 2 میلیون و 100 واحد در کشور به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دولت آمادگی لازم را برای پایان این طرح را در کشور دارد، مشکل اصلی مسکن های مهر تامین خدمات زیربنایی و روبنایی این واحد‌ها برای ایجاد رفاه و آسایش مردم است.
وی همچنین یادآور شد: مسائل باقی مانده مسکن مهر به زودی در هیات دولت بررسی می شود و با حسن نظری که وجود دارد برای رفع مشکلات آن مساعدت خواهد شد.
مهر آبادی معاون وزیر و قائم مقام وزیر راه و شهر سازی امروز ظهر در سفری پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان وارد مهاباد شد و اکنون در جلسه بررسی مشکلات مساکن مهر این شهرستان شرکت کرده است.
به گزارش ایرنا در دولت یازدهم و دوازدهم سالانه حدود 220 هزار واحدمسکن مهر تحویل مردم شد در حالی که طی دولت نهم و دهم فقط 690 هزار واحد ساخته و تحویل مردم شده است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
3093/3072**خبرنگار: پیمان پاکزاد**انتشار علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد