Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:29:59 GMT

مقیمی بر احیای خانه احزاب استان تهران تاکید کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۲۰۴۳

مقیمی بر احیای خانه احزاب استان تهران تاکید کرد

تهران-ایرنا-استاندار تهران در نشست با دبیران کل احزاب ، انجمن های اسلامی و تشکل های سیاسی بر احیای خانه احزاب این استان تاکید کرد.

به گزارش شامگاه چهارشنبه خبرنگار ایرنا؛ محمد حسین مقیمی پس از پایان جلسه خود با دبیران کل احزاب، انجمن‌های اسلامی و تشکل‌های سیاسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احزاب می توانند چشم و گوش نظام باشند تصریح کرد: می توان به احزاب میدان داد؛ محدود کردن آنها جلوی فعالیت شان را می گیرد و از آن طرف باید نظارت های لازم درمقابل امور احزاب انجام شود و همانطور که اجازه نقد دولت را دارند می توانند مورد سوال قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این جلسه حدود 40 نفر از دبیران کل استانی احزاب ،انجمن های اسلامی و تشکل های سیاسی از همه گروه ها و تفکرهای سیاسی حضور داشتند گفت: دبیران کل احزاب در این جلسه به بیان نقطه نظرات خود در بخش های مختلف پرداختند.
مقیمی ادامه داد: در این نشست مشکلات مختلف استان تهران در بخش های اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و همچنین کمبودها و امکاناتی که در استان نیاز است در جمع احزاب و تشکل ها عنوان شد.
وی خاطرنشان کرد: وضعیت آلودگی هوا، ترافیک، بافت های فرسوده ،حاشیه نشینی و همچنین در مورد فعالیت احزاب، کمبودهای مالی و یارانه احزاب و درخواست هایی از جمله ایجاد خانه احزاب استان تهران مطرح شد و امیدواریم خانه احزاب استان تهران هرچه زودتر شکل بگیرد.
استاندار تهران گفت: افرادی از میان احزاب انتخاب شدند تا موضوعات و مسائلی که از دید احزاب در استان تهران باید در اولویت قرار بگیرد در جلسات آتی مطرح کنند.
مقیمی تاکید کرد: احزاب در شکل دهی و تربیت نیرو در اجرای بهتر امور سیاسی و فرهنگی نقش مهمی دارند و می توانند به عنوان منتقدان مجریان و کارگزاران دولت وارد شوند و هرجا اصولی را مغایر دیدند نقد کنند. این باعث می شود همه در جهت بهتر حرکت کنیم و از مفاسد جلوگیری می کند.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس

عبدالحسین روح الامینی، معاون احزاب شورای ائتلاف، آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس را اینگونه روایت کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • مقیمی: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است