Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، شهر مهاباد میزبان دومین دیدار آغاز دور برگشت لیگ دسته یک والیبال بود که مقاومت این شهر از تیم ملوان تهران پذیرایی کرد.

در این دیدار مقاومت مهاباد موفق شد به سختی ملوان تهران را ۳ بر ۲ شکست دهد تا با دو امتیاز این مسابقه، ۸ امتیازی شود.

در این دیدار، ملوانی ها ابتدا در ست‌های اول و دوم با نتیجه ۲۵-۱۴ و ۲۵-۲۰ به برتری دست یافتند ولی مهابادی در ست‌های سوم، چهارم و پنجم با نتایج ۲۸-۲۶، ۲۵-۱۸ و ۱۵-۱۳ پیروز و با کسب دومین برد فصل در رده هفتم باقی ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه دو ساعت و ۱۶ دقیقه طول کشید و ۲۵۰ تماشاگر و پنج کارت زرد و قرمز داشت. احسان بابایی بازیکنان شماره ۱۱ مقاومت و محمد امیر محمد بازیکن شماره ۱۴ ملوان تهران کارت زرد دریافت کردند. محمد امیر محمد در ادامه مسابقه یک بار کارت قرمز و در سومین بار نیز کارت زرد و قرمز را با هم دریافت کرد و یک ست مسابقه را اخراج شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش بامزه دختر محسن کیایی در حین خوردن سیرابی (فیلم) واکنش محسن کیایی و شبنم مقدمی به اجرای آهنگی از محسن یگانه (فیلم) رونمایی از اسم مخفی سید جواد هاشمی در برنامه صداتو (فیلم)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد