Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،رئيس اداره روابط بين الملل دانشگاه  علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اين قرارداد به همت يكي از مراكز تحقيقاتي دانشكده بهداشت  یزد و دانشگاه باري ايتاليا در بالاترين سطح به امضاء رسيد.

محمد باقر اولياء افزود: معمولا همكاري هاي علمي شامل موضوعات آموزشي و پژوهشي در متن تفاهم نامه ها قرار مي گيرد كه بر اساس آن تبادل استاد و دانشجو، ويزيت مراكز دانشگاهي، برنامه هاي مشترك آموزشي و پژوهشي، پذيرش دوره هاي آموزشي كوتاه مدت و بلند مدت و انتقال تجربيات طرفين از مهمترين مفاد این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي تصريح كرد: دانشگاه باري ايتاليا يكي از بزرگترين دانشگاههاي ايتاليا است كه با بيش از ٩٠ سال سابقه و ٦٠ هزار دانشجو، پس از دانشگاههاي پاويا، اينسوبريا و بولونيا چهارمين دانشگاه ايتاليايي است كه طي اين چند سال با دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد مبادرات به همكاري و يا امضاء تفاهم نامه مي كند.

وي افزود: ساليان سال است كه دانشگاههاي معتبر دنيا در جذب دانشجويان بين المللي مرتبا در حال سبقت گرفتن از يكديگر هستند تا بجاي تحميل هزينه به كشورهاي خود، كانونهاي مولد علم و سرمايه باشند و علم و فرهنگ خود را به ديگران عرضه کنند.

اوليا خاطر نشان كرد: قطعا ما نيز با داشتن سرمايه هاي ارزشمند انساني، فرهنگي و جغرافيايي با همراهي و همفكري نهادهاي ذيربط علمي و نظارتي ميتوانيم در كمترين زمان ممكن به أهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و صدور فرهنك اسلامي- ايراني نائل گرديم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم با بیان اینکه جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرآیند‌های آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرایند‌های جدید در حیطه ­های روش­­‌ها و تکنیک‌های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت­‌های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، قوانین، مقررات و ساختار‌های آموزشی، محصولات آموزشی به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار می­ شود گفت:هدف ما همواره در آمیختن علم و اخلاق است تا تربیت نیروی متخصص و متعهد محقق شود و در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام استاد مطهری از اساتید دانشگاه قدردانی کردیم.

دکتر نقی پور با اشاره به رعایت انصاف، تواضع، نظم، احترام به دانشجویان و مدارا با آنها و رعایت خلوص نیت از جمله معیار‌های است که استاد شهید مرتضی مطهری برای معلمان نمونه بیان کرده است افزود:از طرفی هم اگر بخواهیم در علوم مختلف پیشرفت کنیم حتما باید رعایت شان و منزلت معلمان را بکنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس