Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، متن پیام تسلیت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیمرحلت حضرت آیت الله حائری شیرازی (رحمة الله علیه) موجب نهایت تأسف گردید. این عالم بزرگوار در تمام طول عمر خود در خدمت اسلام و برنامه های فرهنگی و جهادی اسلام بود. از آغاز انقلاب او همواره در میدان بود و پس از پیروزی همواره در دعوت مردم به اتحاد و یگانگی و پایمردی در مقابل دشمنان کوشا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از صفات بسیار نیک این عالم روشن ضمیر خلوص نیت او بود بدون ملاحظۀ گفتار این و آن به وظیفۀ خود عمل می کرد. شاگردان زیادی تربیت نمود و آثار مکتوب باارزشی از خود به یادگار گذاشت. یاد او همواره در خاطره ما به عنوان یک عالم فداکار باقی خواهد ماند.
اینجانب این ضایعۀ مولمه را به حوزۀ علمیه عموماً و حوزه و علمای شیراز خصوصاً و خاندان محترم او تسلیت عرض می کنم و علوّ درجات او و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان از خداوند می طلبم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار قیدری صبح سه شنبه در دیدار با خانواده شهید مسعود مهدیزاده اظهار داشت: تاریخ اسلام، حیات و جاودانگی خویش را مرهون خون عزیزترین و شجاع ترین مردان و زنانی می داند که با نثار خون خویش نهال اسلام را آبیاری کرده و در راستای دین و ایمان با الهام از سیره نبوی و با الگو گیری از حماسه ی ماندگار عاشورا چراغ راه ما و آیندگان شده اند.

جانشین سپاه ناحیه شبستر، همدلی با خانواده شهداء را وظیفه تک تک مسئولان عنوان کرد و تصریح نمود: در جامعه انسانی ما خانواده شهداء دارای ارج و قرب فراوانی هستند، بطوریکه پدران و مادران، برادران و خوهرانی که نشانه جاودان از ایثار شهداء هستند به یادگار داریم.

وی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت کنونی حاصل رشادت ها و ایثارگریهای شهداء است اضافه کرد: وظیفه ماست تا ضمن ادای احترام به پیشگاه شهدای عزیز مراتب سپاس و قدردانی خویش را به خاطر صبر و بردباری و همکاری و همراهی خانواده شهداء که چشمه های فروزان معرفت و قله های صبر و بردباری هستند اعلام نماییم.

وی خانواده شهداء را به عنوان بوستانی خواند که چنین گل های خوشبو را در دامان خویش تربیت کرده اند.

شهید مسعود مهدیزاده متولد ۱۳۴۱، از شهدای جنگ تحمیلی و در عملیات فتح المبین سال ۱۳۶۱ در دشت عباس به شهادت رسیده بود از مقام و منزلت خانواده این شهید والا مقام با حضور روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده حوزه کارگری و کارمندی تقدیر شد.

کد خبر 6092984

دیگر خبرها

  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش