Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نباید از هر روشی برای درآمدزایی در شهرداری‌ها استفاده شود گفت: در تغییر کاربری‌ها رعایت حقوق شهروندی به طور جد مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدمهدی مروج‌الشریعه در کمیسیون ماده 5 استان رعایت حقوق شهروندی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در تغییر کاربری‌ها رعایت حقوق شهروندی باید بطور جد مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی، حفظ سرانه فضای سبز شهری را مورد تاکید جدی قرار داد و افزود: هیچ مسئله‌ای نباید فضای سبز و سرانه‌هایی که به این منظور در نظر گرفته شده است را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی با بیان اینکه نباید از هر روشی برای درآمدزایی در شهرداری‌ها استفاده شود، افزود: توسعه شهرها در کنار ایجاد رفاه و ارتقاء سطح زندگی مردم در درون شهرها با استفاده از تمامی مولفه‌های در اختیار باید در دستور کار قرار گیرد.

مروج‌الشریعه، رعایت قوانین و مقررات شهری و توسعه شهری را مورد تاکید قرار داد و افزود: ضوابط و مقررات موجود در این زمینه باید در راستای احقاق حقوق مردم و نیز توسعه رفاه حال مردم مورد استفاده متولیان امر قرار گیرد.

انتهای پیام/

R41348/P1377/S6,56/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد