Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، مراسم معارفه حمیدرضا بنی‌صدر به عنوان اولین فرمانده یگان حفاظت بنادر سیستان و بلوچستان  با حضور سرهنگ جعفر اطمانی فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، معاونین و مسئولین اداره‌کل  برگزار شد.

سرهنگ اطمانی در این مراسم ضمن برشمردن مأموریت و اهداف سازمانی، بیان کرد: جهت صیانت از جایگاه و اهداف سازمانی و برخورداری از جایگاه قانونی شاهد معارفه اولین فرمانده یگان حفاظت بنادر استان سیستان و بلوچستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اینکه تغییر و تحول را نشانه پویایی و ارتقاء سازمانی دانسته، از تلاش‌ها و زحمات شاهسونی فرمانده گارد بندر در طول مدت تصدی خدمت تشکر و قدردانی کرده و برای آقای بنی‌صدر به عنوان اولین فرمانده یگان حفاظت بنادر استان سیستان و بلوچستان در انجام وظایف و ماموریت سازمانی آرزوی توفیق و سربلندی کردند.

توانمندسازی و ارتقای سازمانی، ارتقاء مهارت و دانش فردی کارکنان، ارتقاء کیفی در جهت حفاظت از بنادر و هدفمندی اجرایی و عملیاتی سازمان بنادر و تعاملات سازمانی از جمله مسائل مورد تاکید فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی همگام با شرایط توسعه‌ای بندر و با شیوه‌های نوین اقتصادی بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان

 رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت:  از ظهر جمعه تا آخر وقت جمعه (۷ اردیبهشت) برای زاهدان و ارتفاعات شرقی استان رخداد رگبار رعد و برق و بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. 

علی ملاشاهی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی پرهیز شود و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی در زمان بارندگی خودداری گردد، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری گردد و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.


????«روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان»????

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان