Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: در جلسه روز دوشنبه مجمع روحانیون مبارز آقای خاتمی با اشاره به برخی موج‌سازی‌ها تاکید داشت که ما از آنچه تصمیم اصلاحات در انتخابات‌های ۹۲ و ۹۶ بوده نه تنها پشیمان نیستیم بلکه قاطعانه حمایت می‌کنیم و هیچ‌گاه از این تصمیم پشیمان نخواهیم شد.

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی‌لاری با اشاره به جلسه روز دوشنبه مجمع روحانیون مبارز اعلام کرد: در این جلسه جمعی از روحانیون کاشان هم حضور داشتند و تبادل نظر خوبی در مورد موضوعات مختلف صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح شایعه‌ای درباره پشیمانی اصلاح‌طلبان از رای به روحانی گفت: ما معتقدیم نه تنها پشیمانی وجود ندارد بلکه این شایعه موجی است که جناح رقیب راه انداخته تا بتواند فضاسازی کند.

موسوی‌لاری با اشاره به اینکه پشیمانی مربوط به اصلاح‌طلبان نیست، گفت: این موضوع یک سناریوی ساختگی است و رقبا می‌خواهند با استفاده از آن موج‌سازی کنند.

 نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه همه اصلاح‌طلبانی که در گذشته از آقای روحانی حمایت کردند الان هم این حمایت را از دولت خواهند داشت، گفت: البته اصلاح‌طلبان منتقد هم هستند و انتقادهای سازنده خود را دارند.

‌موسوی‌لاری یادآور شد: در جلسه روز دوشنبه مجمع روحانیون مبارز هم آقای خاتمی با اشاره به این موج‌سازی تاکید داشت که ما از آنچه تصمیم اصلاحات در انتخابات‌های ۹۲ و ۹۶ بوده نه تنها پشیمان نیستیم بلکه قاطعانه حمایت می‌کنیم و هیچ‌گاه از این تصمیم پشیمان نخواهیم شد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی تجمع می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های شیراز اعم از دانشگاه سراسری شیراز، دانشگاه آزاد، پیام نور و … امروز دوشنبه ۱٠ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع برپا می‌کنند.

سخنران این اجتماع که از میدان ارم درب ورودی دانشگاه شیراز آغاز می‌شود خانم هدی موسوی دختر دبیرکل پیشین حزب الله لبنان (سید عباس موسوی) خواهد بود.

اجرای موسیقی حماسی حسن خان‌چی در حمایت از آرمان قدس شریف و مقاومت مردم فلسطین از دیگر برنامه‌های مراسم امروز است.

کد خبر 6091858

دیگر خبرها

  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی تجمع می‌کنند
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!