Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - رئیس مرکز فنی و حرفه ای دهلران گفت: از ابتدای امسال تاکنون در مراکز غیر دولتی وابسته به فنی و حرفه ای این شهرستان 73 هزار نفر ساعت آموزش به کارآموزان ارائه شده است.

مجتبی عنبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال در بخش غیر دولتی و آموزشگاه های آزاد زیر نظر این مرکز در قالب 73 هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 380 نفر در رشته های طراحی دوخت، فناوری اطلاعات، آرایش و پیرایش و ... این اموزش ها را دریافت کرده اند.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای دهلران همچنین از ارائه آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به 990 نفر طی 9 ماهه گذشته در مراکز دولتی زیر نظر این سازمان این شهرستان خبر داد و یاداور شد: این افراد در قالب 44 حرفه متنوع آموزش های مهارتی را در این مرکز بصورت دولتی و رایگان فرا گرفته که از این تعداد 320 نفر زن و 670 نفر مرد بوده اند.
عنبری تاکید کرد: گروه های هدف آموزش های فنی و حرفه ای گسترده و شامل کارجویان شهری، روستایی، عشایری، بیمه بیکاری، دانش آموزان و دانشجویان هستند.
وی اضافه کرد: در راستای ارائه آموزش های مهارتی مطابق نیاز بازار کار منطقه، طبق نیازسنجی آموزشی بعمل آمده تاکنون پنج حرفه تخصصی کاربردی جهت استفاده در صنایع نفت و پتروشیمی شامل جوشکاری تخصصی لوله، کارور plc، تعمیر تابلو برق، HSE مقدماتی و کار با ابزار دقیق پیشرفته تعریف و اجرایی شده است.
وی افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهلران دومین مرکز بزرگ این استان پس از مرکز شهر ایلام است و از لحاظ علمی مربیان و تجهیزاتی کارگاه ها در بین 14 مرکز شهرستانی رتبه اول را دارد.
عنبری با اشاره به وجود هشت کارگاه برادران و چهار کارگاه خواهران و چهار تیم سیار روستایی در این مرکز گفت: رشته های مرکز شامل مکانیک خودرو، برق خودرو، جوشکاری تخصصی، تعمیر کولرگازی، برق صنعتی، صنعت ساختمان ویژه برادران و رشته های خیاطی، گوهر تراشی، چرم دوزی و صنایع دستی ویژه خواهران است.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: در حدود ۴۰۰ کلاس درس در جزیره کیش دایر است.

وی افزود: نزدیک به ۵۵۰ در مدارس دولتی و در حدود ۳۰۰ نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده + پخش آنلاین
  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید