Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@06:26:24 GMT

دیدار با شرلوک هولمز در اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۶۷۴۳

دیدار با شرلوک هولمز در اصفهان

نمایش "شرلوک هولمز" به نویسندگی استیون دیتز و کارگردانی بهزاد سیفی برای نخستین بار در ایران از دوم دی ماه در هنرستان هنرهای زیبا اصفهان به صحنه می‌رود.

به گزارش ایمنا، از آنجا که بهزاد سیفی، دراماتورژ و کارگردان "شرلوک هولمز"، خود مترجم نمایشنامۀ "آخرین بازی" اثر استیو دیتز بوده، نمایشی که قرار است از دوم دی ماه در هنرستان هنرهای زیبا روی صحنه برود تا به حال در ایران اجرا نشده و متن بدیعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثر استیون دیتز، یک داستان اقتباسی است که در سال ۲۰۰۷ موفق به دریافت جایزۀ ادبی بهترین نمایشنامۀ معمایی جنایی ادگار آلن پو شده و در نمایشنامه ای که بهزاد سیفی آن را با نام "شرلوک هولمز" ترجمه کرده، با آخرین ماجرایی که برای شرلوک پیش آمده روبرو خواهیم شد.

در این نمایش، دکتر واتسون، دوست و همکار شرلوک هولمز راوی داستان است و تماشاگران شاهد مقابلۀ شرلوک با پرفسور موریارتی، دشمن قدیمی او خواهند بود. تلفیق این داستان با ماجرای ورود آیرن آدلر، به عنوان تنها زنی که شرلوک هولمز او را دوست دارد، لحظات جذابی را رقم می زند.

در این نمایش بازیگرانی چون بهزاد سیفی، سام کوراوند، امیرحسین خامسی پور، رضا باغبان، رضا معینی کیا، محمد جعفری و مونا بدیع صنایع ایفای نقش می کنند.

علاقمندان برای دیدن "شرلوک هولمز" می توانند با تهیۀ بلیت از سایت پارتاک تیکت و سرور کنسرت، از دوم تا ۱۶ دی ماه، هر شب رأس ساعت ۱۸:۰۰ به آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبا واقع در خیابان مطهری مراجعه کنند. /

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت درست بارندگی در یزد

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی یزد  با اشاره به بارندگی شدید سه شنبه شب در این شهر گفت: مشکلات آبگرفتگی در شبانه روز گذشته کمتر اتفاق افتاد و اقداماتی که شورای شهر یزد برای دفع آب‌های سطحی انجام داد باعث شد بسیاری از مشکلات حل شود.

او افزود: بیشترین بارندگی در منطقه ۳ شهرداری یزد بود و حجم روان آب‌های زیادی را شاهد بودیم و البته سیل بند‌های این منطقه نیز نگرانی ایجاد کرده بود که امکان سر ریز وجود داشت و خوشبختانه طی بازدیدی که انجام شد برای افزایش تاج سیل بند‌ها اقدام شد و مشکلی وجود نداشت.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: روان آب‌ها در منطقه ۳ و شهر حمیدیا مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که شهرداری‌ها با مشارکت یکدیگر سریعا ورود کرده و این مشکل رفع شد و انشاالله در بارندگی‌های بعدی این چند نقطه که مشکل دار است نیز رفع شود تا نگرانی مردم این مناطق نیز در بارندگی‌ها حل شود.

سیفی گفت: شهر یزد شیب مناسبی ندارد و در طراحی‌های اولیه نیز این مسئله لحاظ نشده است، در این شورا با اقدامات سال‌های اخبر، مسیر رودخانه مرکزی یزد احیا شد و با تکمیل این رودخانه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

او اظهار داشت:برای لوله گذاری معابر و همچنین اصلاح گذر در جای جای شهر اقدام و بیش از ۸۰۰ چاه جذبی نیز حفر شد و امیدواریم با ادامه این مسیر و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام خواهد شد، شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی