Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@17:54:24 GMT

آغاز اجرای مرحله دوم طرح حاتم بانک انصار

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۶۷۴۹

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، این بانک به منظور اجرای این طرح، در قالب طرحی به نام حاتم (حمایت از تولید ملی)، اقدام به انعقاد قرارداد با شرکت‌های تولید لوازم خانگی داخلی با اعتباری به مبلغ ده‌هزار میلیارد ریال کرد تا به اقشار کم درآمد مساعدت و فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را ترویج نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید که متقاضیان مشمول این طرح می توانند ضمن مراجعه به سایت بانک انصار و ثبت نام، به صورت مستقیم و از طریق پایانه های فروشگاهی شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی داخلی اقدام به خرید کالا کنند.

شایان ذکراست که شرایط بهره‌مندی، نحوه ثبت‌نام، چگونگی دریافت کالا، نحوه بازپرداخت اقساط و اطلاعات دیگر مورد نیاز در سایت https://hatam.ansarbank.com به طور کامل درج شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین

مدیر اداره اعتبارات ‎بانک مرکزی گفت: بخشنامه قراردادهای «فکتورینگ» به منظور تامین مالی مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی با ۵۰ همت اعتبار به شبکه بانکی ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، مهدی صحابی اظهار کرد: استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی در قالب تامین مالی زنجیره ای همچون اوراق گام،کارت اعتباری متصل به اوارق گام، گواهی‌های سپرده عام و خاص و انتشار انواع صکوک از دیگر برنامه‌های بانک مرکزی برای تامین مالی بخش تولید در سال ۱۴۰۳ است.

وی افزود: بانک مرکزی با وجود اینکه موضوع قراردادهای فکتورینگ در قانون بودجه سال جاری درج نشده است اما به منظور حمایت از تولید سهمیه ای ۵۰ همتی به شبکه بانکی ابلاغ کرده است. در این ابلاغیه سهمیه هر بانک از قراردادهای فکتورینگ مشخص شده است. همچنین سهم شرکت‌های دولتی از طریق سامانه «سازمان برنامه و بودجه» و سهم شرکت‌های خصوصی از طریق «وزارت امور اقتصادی و دارایی» تعیین شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری