Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، اکبر عبداللهی مسئول موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز در گفتکو با خبرنگار بسیج با اعلام اینکه گروه جهادی حضرت فاطمه الزهرا (س) تحت پوشش موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز با همکاری معاونت بهداشت و درمان سپاه امام حسن مجتبی(ع) با حمایت و برنامه‌ریزی سازمان بسیج سازندگی استان البرز خدمات رایگان دندانپزشکی به مناطق زلزله زده تحت معین سپاه استان البرز در غرب کشور ارائه کرده‌اند اظهار داشت: به همت گروه جهادی حضرت فاطمه الزهرا (س) بیش از ۱۵۰۰ خدمات دندانپزشکی به مناطق زلزله زده کرمانشاه که تحت معین استان البرز هستند،صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این گروه جهادی خدماتی همچون کشیدن دندان، ترمیم، عصب‌کشی، دندانپزشکی اطفال، را در این مدت ارائه کرده‌اند، افزود: در این اردوی جهادی که به تبرک نام  حضرت فاطمه الزهرا (س) و با حمایت موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز با همکاری معاونت بهداشت و درمان سپاه امام حسن مجتبی(ع) و هماهنگی سازمان بسیج شکل گرفت، یک هزار و 500 مورد خدمات پزشکی و دندانپزشکی در مناطق زلزله زده معین سپاه استان البرز ارائه شده است.

عبداللهی افزود : گروه اعزامی شامل 10 نفر شامل دندانپزشک و بهداشت کار دهان و دندان و دستیار دندانپزشک  اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان شامل کشیدن ، جرم گیری ، ترمیم و آموزش بهداشت دهان و دندان به هموطنان آسیب دیده ارائه کردند.

وی خاطر نشان کرد :در این طرح تعداد 600 بسته بهداشتی در بین افراد گیرنده خدمت توزیع گردید.

عبداللهی در پایان آموزش بهداشت دهان و دندان و توزیع هزار مسواک و خمیردندان رایگان را از دیگر برنامه‌های گروه جهادی حضرت فاطمه الزهرا (س) در در مناطق زلزله زده معین سپاه استان البرز معرفی کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶ مرکز در البرز خدمات رایگان تخصصی سلامت روان به شهروندان ارایه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، ‌مجید نیک‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از  مراکز ارائه دهنده تخصصی سلامت روان یا همان مراکز " سراج " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز 6 مرکز تخصصی سلامت روان به اختصار "سراج " وجود دارد که به بیمارانی که از سطوح پایین تر برای درمان های تخصصی سلامت روان و پیگیری های مداوم بعد از ترخیص ارجاع شده اند ، به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می کند. وی افزود: درمان های تخصصی سلامت روان گاها طولانی مدت و با هزینه های بالا انجام می شود اما مراکز سراج که دو مرکز در کرج و چهار مرکز دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد  راه‌اندازی شده‌اند  که با حضور روانپزشک ، روانشناس و یک مددکار اجتماعی این خدمات را ارائه می دهند و برای بیمارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند درمان در منزل و پیگیری تلفنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارانی که از مراکز بهداشتی، بهزیستی، مدارس و دیگر سازمان‌ها ... به این مراکز ارجاع داده می‌شوند بیمارانی هستند که از اختلالات شدید روان یا افکار پرخطری مانند خودکشی و ... رنج می برند و علاوه بر درمان و پیشگیری از عود مجدد بیماری، ، خانواده های این بیماران نیز آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یکی از نقاط قوت مراکز سراج را حضور مددکار اجتماعی دانست و تصریح کرد: مددکار فعال در این مراکز با ارتباطی که با دستگاه های مربوطه ایجاد می کند آسیب های اجتماعی مراجعین مثل فقر، بیکاری ، بی سوادی و ...بررسی و  پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است