Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فجر فارس در پی درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی پیام تسلیتی صادر کرد که در آن بر حضور آگاهانه این عالم وارسته در مقاطع سرنوشت‌ساز انقلاب تأکید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، در بخشی از پیام تسلیت سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر که در پِی درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی صادرشده، آمده است:  این عالم مجاهد در مقاطع سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی بخصوص در جغرافیایی فارس همواره حضوری آگاهانه و با بصیرت داشت و به‌عنوان یکی از برترین اسوه‌های ولایتمداری برای تثبیت نظام اسلامی و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

متن کامل این پیام تسلیت به شرح ذیل می‌باشد:

بسمه‌تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی عمر بابرکت خویش را در راه اعتلای دین اسلام و ترویج مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) صرف نموده و در مبارزات انقلاب اسلامی علیه رژیم شاهنشاهی زحمات فراوانی متحمل شدند.

این عالم مجاهد در مقاطع سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی بخصوص در جغرافیایی فارس همواره حضوری آگاهانه و با بصیرت داشت و به‌عنوان یکی از برترین اسوه‌های ولایتمداری برای تثبیت نظام اسلامی و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

درگذشت این عالم فرهیخته را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بیت مکرم و بخصوص به حضرات علما و مردم مؤمن استان فارس تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علوّ درجات و حشر با شهدای انقلاب اسلامی را برای آن عالم بزرگوار مسئلت می‏ کنم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس

 به گزارش تابناک به نقل از کانال اخبار رهبر انقلاب، تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال ۱۳۶۶ را مشاهده می کنید.

  مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 
 

 
 

به گزارش کانال اخبار رهبر انقلاب، مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 

 
 

دیگر خبرها

  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود