Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر علی خوش لفظ در حوزه هنری با حضور برخی مسئولان آغاز شد.

محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران، سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان حوزه هنری در این مراسم حاضر هستند.

  

پیش از آغاز رسمی مراسم، محمد صالح فرزند این شهید والامقام در گفتگو با خبرنگار ما درباره پدرش گفت: پدر بیش از هر چیز به نماز اول وقت و رعایت اخلاق تاکید داشت و همواره مرا به خواندن نماز و یاد خدا تشویق می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین ملکی از همرزمان شهید خوش لفظ، نیز به خبرنگار ما گفت: من به ایشان لقب مرد سختی‌ها را دادم. چرا که کارهای دشوار در جنگ تحمیلی را برعهده می گرفتند.

وی در خصوص ایمان این شهید اظهار کرد: همیشه برای پرداخت خمس حساسیت به خرج می‌داد و اهل نماز اول وقت بودند.

سردار نقدی هم با عرض تسلیت و تبریک به مادر این شهید، گفت: قطعا او مقرب درگاه خداوند است و جایگاه ویژه‌ای نزد او دارد.

سپس پیکر شهید علی خوش لفظ به محوطه حوزه هنری تهران منتقل شد. حضور مردم و علاقه مندان به این شهید در این مراسم چشمگیر بود. سپس پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت علی خوش لفظ قرائت شد.

سپس، سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران در این مراسم گفت: کاش این شهید بزرگوار زنده بود و می‌گفت چگونه در عملیات‌ها، با وجود جراحت‌های گذشته شرکت می‌کرد.

وی گفت: ما باید برنامه زندگی‌مان را از سبک زندگی این سردار شهید الگوبرداری کنیم. او شجاعانه در راه انقلاب جنگید.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران (ص) تصریح کرد: امثال حسن مقدم‌ موشک‌هایی را برای ما به یادگار گذاشته‌اند که دشمن را بسیار می‌ترساند. اما یادمان باشد که بیشتر از آن دشمن از این تفکر بسیجی ما می ترسد. همچنان که که امام راحل فرمودند اگر تفکر بسیجی باشد، دشمن چشم طمعش را از کشور بر می‌دارد؛ چون می‌داند جوانان ما با تفکر بسیجی در صحنه هستند. دشمن از تفکر بسیجی امثال شهید خوش لفظ می ترسد.

سپس پسر بزرگ شهید خوش لفظ پشت تریبون رفت و گفت: سلام مهتاب همیشه پیدا. سلام دردانه حضرت آقا که دیدارش مرهمی بود بر زخم های 30 ساله ات. از دست تو دستگاه ها نفس راحتی می کشند اما ما نفس به سختی می کشیم. حالا شما و همرزمانت زیر پرچم انصار الله هستید. مبارکت باد شهادت و روزی خوردن نزد خدا.

سپس پیام تسلیت سرلشگر باقری قرائت شد.

در ادامه حجت‌الاسلام ملکی از دوستان آن شهید بزرگوار، پشت تریبون رفت و ضمن تسلیت و تبریک شهادت خوش لفظ بیان کرد: مادر و یکی از پسران شهید در مشهد مقدس، برای شفای عزیزشان دعا می کردند که خبر شهادت رسید.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های همیشگی شهید خوش لفظ، عاقبت به خیر شدنش بود. او همیشه می خواست که برای عاقبت به خیری اش دعا کنم و من از این همه ایمانش همیشه متعجب می‌شدم.

ملکی اضافه کرد: بسیار تلاش می کرد که گمنام بماند. خدا خواست و به دلیل این تلاش برای گمنامی‌ او نزد همگان در آسمان و زمین خوش نام و خوش معنا کرد.

سپس میثم مطیعی به مرثیه‌خوانی پرداخت.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید گمنامی که در چند روز گذشته میهمان  یزد بود، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور اشکذر تشییع و در پارک بزرگ شهر اشکذر به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، استان یزد در روزهای گذشته میزبان شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بود و با حضور خود حال و هوای دفاع مقدس و ایثار و شهادت را بار دیگر در یزد حاکم کرد.

مردم ولایتمدار یزد در این روزها در مراسم‌های با این شهید والامقام راز و نیازها کرده و با این افتخار و قهرمان ایران وداع کردند تا امروز در شهرستان اشکذر میزبان مردم ولایتمدار این شهر باشند.

مردم اشکذر هم امروز در چندین مراسم با پیکر مطهر شهید گمنام وداع کرده و سپس در پارک بزرگ شهر و در یادمانی که ویژه شهید گمنام آمده شده بود پیکر مطهر این شهید والامقام به خاک سپرده شد.

شرکت کنندگان در این مراسم تصاویری از سید و سالار شهیدان انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند و یاد و خاطره این شهید والامقام را هم ارج نهادند.

 

.

 

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم