Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:11:42 GMT

برنامه جمعه‌های نشاط در ساحل گناوه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۷۹۶۰

برنامه جمعه‌های نشاط در ساحل گناوه برگزار می‌شود

بوشهر - شهردار گناوه گفت: برنامه نشاط اجتماعی روزهای جمعه با عنوان جمعه‌های نشاط در ساحل گناوه برگزار می‌شود.

ماشاءالله احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه های فرهنگی شهر گناوه برنامه ریزی شده است و افتتاحیه طرح نشاط و برنامه های فرهنگی همزمان با شب یلدا در پارک خور فاز ۳ همراه با موسیقی، حافظ خوانی و نقالی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه نشاط اجتماعی روزهای جمعه با عنوان جمعه‌های نشاط در ساحل گناوه با برنامه‌هایی مانند حجم‌های ماسه‌ای، پرواز بادبادک‌ها، بازی های بومی و محلی، مسابقه نقاشی کودکان و پاکسازی ساحل و دیگر نقاط شهر آغاز خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: آخر هفته ها در محلات شهرستان گناوه هر هفته در یک محله جشن همراه با موسیقی و مسابقات دارت، طناب کشی، طناب‌زنی و مسابقاتی از این قبیل با نام شب محلات به نام همان محله اجرا خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در طرح نشاط اجتماعی ورزشکاران و هنرمندان حضور گسترده و فعال دارند و اداره ورزش و جوانان نقش بسزایی در اجرای این برنامه‌ها دارد همچنین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، دو مجموعه فنی حرفه ای برادران و خواهران، کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان، جمعیت هلال احمر و سمن های شهرستان گناوه در کنار شهرداری و شورای اسلامی شهر همکاری می‌کنند.

شهردار گناوه در ادامه گفت: در برنامه پنج شنبه‌های سلامت هر هفته ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح ورزش صبحگاهی را در دستور کار قرار داده‌ایم که هر هفته یک هیئت ورزشی یا کارشناس ورزشی در محل پارک هنرمندان اجرای آن را برعهده دارد.

احمدی افزود: کلاس‌های روانشناسی و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی و همچنین کلاس‌های مذهبی مانند قرآن خوانی را در طرح نشاط اجتماعی اجرا خواهیم کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجدید میثاق و وداع با پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) با حضور خانواده شهید والامقام، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، جمعی از مسئولان و با اقشار مختلف مردم، عصر شنبه همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مصلی جمعه گناوه برگزار شد.

در این آئین باشکوه و معنوی مردم ولایتمدار بار دیگر با این شهید هشت سال دفاع مقدس که بعد سال‌ها بار دیگر به دیار خود بازگشته بود تجدید میثاق کردند.

در این مراسم پیام استاندار بوشهر به همین مناسبت قرائت شد.

در متن پیام «احمد محمدی زاده» آمده است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

هرگز گمان مکنید کسانی که در راه خدا کشته شدند، مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند، و در نزد خدای خویش روزی می خورند»

شهادت اوج منتهای آرمان همه پیامبران و اولیا خداست و شهدا مهاجران و دلاور مردانی از قبیله نورند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت نمودند تا چونان ستاره‌ای در آسمان تیره بدرخشند و هدایتگر به سوی بهشت جاوید باشند.

در ادامه این پیام بیان شده است: شهدا با تقدیم جان خود، دین خود را به ایران و اسلام و انقلاب ادا کردند و پاسداشت یاد و نام این عزیزان وظیفه تک تک مسئولان و مردم است.

در ادامه پیام استاندار بوشهر یادآور شد: بازگشت این شهید عزیز پس از ۳۷ سال به دیار خود در کنار در کنار مردم و خانواده صبور را ارج می نهیم، بی شک حضور باشکوه مردم در استقبال و تشییع این شهید بزرگوار، نشانه فدر شناسی مردم از قهرمانان دفاع مقدس است،

در پایان پیام بیان شده است: خانواده شهدا با صبر زینبی، برای موفقیت و سربلندی نظام اسلامی ایستادگی کردند و ما مدیون این خانواده‌ها هستیم.

مداحی و عزاداری و اقامه نماز میت بر پیکر مطهر شهید به امامت حجت الاسلام رکنی حسینی امام جمعه گناوه از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود، سپس پیکر مطهر شهید تا گلزار شهدا گناوه بدرقه شد.

کد خبر 6096651

دیگر خبرها

  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه استقبال شد